آمادگی شهرداری اصفهان برای ارتباط و تعامل با شهرهای گانسو/چین از شرکای استراتژیک ایران است

شهردار اصفهان گفت: شهرداری این کلان‌شهر در کنار ارتباط با خواهرخوانده‌ها، آمادگی ارتباط با دیگر شهرهای چین از جمله شهرهای استان گانسو در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، علمی وورزشی را دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا علی قاسم‌زاده امروز _دوشنبه هفتم خرداد_ در دیدار با هیئتی از استان گانسو چین اظهار کرد: کشور چین از شرکای استراتژیک جمهوری اسلامی ایران است، در سال‌های اخیر روابط دو کشور در همه ابعاد گسترش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه این ارتباطات در سطح دیپلماسی رسمی و دیپلماسی عمومی از جمله ارتباط شهرداری‌ها از توسعه خوبی برخوردار است، افزود: شهر اصفهان از سال‌ها پیش با شیان یکی از شهرهای کشور چین خواهرخوانده شده است.

شهردار اصفهان گفت: شهرداری اصفهان علاقه‌مند ارتباط در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، علمی و ورزشی با همه شهرهای چین از جمله شهرهای استان گانسو است؛ ارتباطاتی که قابل توسعه باشد.

قاسم‌زاده تصریح کرد: عملیاتی شدن تمام خواسته‌های مطرح شده در این دیدار از سوی دو شهر اصفهان و گانسو، مقدمه خواهر خواندگی با شهرهای استان گانسو است، از این‌رو آماده تبادل پیش‌نویس تفاهم‌نامه در راستای همکاری و ارتباطات بیشتر هستیم.

کد خبر 757640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.