بهره‌برداری از خیابان بسیج تا ۲۰ روز آینده

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان از بهره‌برداری از خیابان بسیج تا ۲۰ روز آینده خبر داد و گفت: این پروژه از اواخر دی سال گذشته آغاز شده است و در حال حاضر نیز حدود ۸۰ درصد پیشرفت دارد.

هوشنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از مهم‌ترین خدمات شهرداری، مطابق قانون شهرداری‌ها احداث معابر و ارتقای کیفیت آن همچون اجرای روکش آسفالت و ساماندهی است، مدیریت منطقه ۱۵ در راستای سهولت تردد شهروندان، ساماندهی خیابان بسیج را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه خیابان بسیج ابتدای خیابان جی شرقی را از سمت زیرگذر ارغوانیه به محور کندروی پل سردار شهید سلیمانی متصل می‌کند، افزود: زیرسازی، اجرای روکش آسفالت، جدول‌گذاری و رفع آب‌های سطحی از جمله مواردی است که در این پروژه در دست پیگیری و اجرا است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با اشاره به اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی برای ساماندهی خیابان بسیج خاطرنشان کرد: این پروژه از اواخر دی سال گذشته آغاز شده است و در حال حاضر نیز حدود ۸۰ درصد پیشرفت دارد و تا کمتر از بیست روز دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید.

نظری‌پور تصریح کرد: احداث و ساماندهی خیابان‌های جدید طی ماه‌های اخیر یکی از اقداماتی بوده است که با جدیت پیگیری، برنامه‌ریزی و اجرا شده است و از جمله آن‌ها می‌توان به ساماندهی خیابان‌های شریعتی، سلمان و مقداد اول و دوم اشاره کرد.

وی تاکید کرد: یکی از بزرگترین پروژه‌های راه‌سازی کشور در قالب حلقه حفاظتی چهارم ترافیکی کلان‌شهر اصفهان نیز که هفت کیلومتر آن در محدوده این منطقه در حال اجرا است، همچنین اجرای دیگر پروژه‌های عمرانی، خدماتی و ترافیکی، نشان از عزم مدیریت شهری برای ارتقای کیفیت زندگی شهری، کاهش ترافیک و افزایش رضایت‌مندی شهروندان دارد.

کد خبر 757564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.