آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین وضعیت راه‌های کشور تا امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

بر اساس آخرین داده‌های ترافیکی، محور هراز مسیر (رفت و برگشت) تا اطلاع بعدی مسدود است.

تردد روان در محورهای چالوس، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) برقرار و محور هراز دارای بارش برف و باران و سایر محورهای شمالی دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات است.

همچنین ترافیک در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل مهرویلا تا محمد شهر و پل فردیس تا پل کلاک، در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا، در محور شهریار - تهران حدفاصل شهریار تا شهرقدس، در آزادراه ساوه - تهران حدفاصل فیروزبهرام تا رضی آباد، در آزادراه تهران - قم محدوده پل شهید کاظمی و در محور پیشوا - ورامین - تهران محدوده قلعه نو سنگین است.

شاهد بارش برف و باران در برخی از محورهای استان مازندران و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های تهران، البرز، اصفهان، سمنان، مرکزی، قزوین، زنجان، قم، کرمان، همدان، خراسان شمالی، گیلان و گلستان هستیم.

بر همین اساس، محور خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از محور جایگزین خرم آباد - کوهدشت و آزادراه خرم آباد - پل زال انجام می‌شود و محور رودبار جنوب - ایرانشهر مسدود است.

محورهای مسدود شامل محورهای زیر اعلام شده است:

محورهای مسدود غیرشریانی

۱- هشتگرد - طالقان

۲- کمربندی جدید خرانق - یزد

۳- اسپکه - بمپور

۴- دلگان - جلگه

۵- کنارک - زرآباد - جاسک

محورهای دارای انسداد فصلی

۱- سروآباد - پاوه

۲- گنجنامه - تویسرکان

۳- وازک - بلده

۴- پونل - خلخال

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در بیشتر مناطق کشور به‌جز غرب و جنوب غرب، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد، بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: بر همین اساس طی امروز بارش در استان‌های البرز، تهران، قم، مازندران، گلستان، سمنان، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، یزد، کرمان و شمال فارس شدت خواهد داشت.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: چهارشنبه این شرایط در بیشتر مناطق مرکزی و نیمه شرقی کشور رخ می‌دهد و پنجشنبه در استان‌های کرمان، مناطقی از یزد، شمال و شرق فارس و سیستان و بلوچستان، رگبار باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید و در استان‌های خراسان رضوی و خراسان جنوبی، رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: جمعه در ارتفاعات استان کرمان و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده رخ خواهد داد، همچنین جمعه و شنبه در نوار شرقی کشور وزش باد و احتمال خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست و در سایر مناطق کشور جوی آرام پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: از روز پنجشنبه به‌تدریج روند افزایش دما را در کشور شاهد خواهیم بود و طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، دریای خزر، خلیج‌فارس و شرق دریای عمان مواج است.

کد خبر 747135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.