آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین وضعیت راه‌های کشور تا امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

بر اساس آخرین داده‌های ترافیکی، تردد از محور چالوس مسیر (رفت و برگشت) حدفاصل کیلومتر یک تا شش، تا ساعت ۱۵:۰۰ ممنوع است.

تردد روان در محورهای هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) برقرار و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

همچنین ترافیک در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل محمد شهر تا پل کلاک و آزادراه کرج-قزوین محدوده مهرویلا سنگین و ترافیک در محور شهریار-تهران حدفاصل میدان معادن تا شهر قدس و محور پاکدشت-تهران محدوده شهرک صنعتی خاوران نیمه‌سنگین است.

شاهد بارش باران در بعضی محورهای استان‌های ایلام، کرمانشاه، همدان، لرستان و کردستان هستیم.

محورهای مسدود شامل محورهای زیر اعلام شده است:

محورهای مسدود شریانی:

۱- محور خرم‌آباد-پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از محور جایگزین خرم‌آباد-کوهدشت و آزادراه خرم‌آباد-پل زال انجام می‌شود.

۲- نیکشهر - چابهار

۳- رودبار جنوب - ایرانشهر

محورهای مسدود غیرشریانی:

۱- هشتگرد - طالقان

۲- فنوج - کتیج - رمشک

۳- بمپور - فیروزآباد

۴- کمربندی جدید خرانق - یزد

۵- اسپکه - بمپور

۶- جکیگور- سرباز

۷- دلگان - جلگه

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در مناطقی از غرب، شمال غرب، جنوب غرب، ارتفاعات رشته کوه البرز، دامنه‌های جنوبی البرز، گیلان و مازندران، ارتفاعات گلستان، امتداد رشته کوه زاگرس، استان‌های قم، مرکزی، اصفهان، یزد، شرق و شمال شرق فارس، چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و ارتفاعات واقع در شرق و جنوب شرق، افزایش ابر، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید همراه با کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: سه‌شنبه بارش در شمال غرب و غرب کشور ضعیف خواهد شد و این سامانه در نیمه شرقی کشور از جمله شرق سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی شامل البرز، تهران و سمنان، همچنین در استان‌های مرکزی، شرق لرستان، قم، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، شرق و شمال فارس، یزد، کرمان، شرق هرمزگان، بعضی نقاط خراسان جنوبی و نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، بعضی نقاط شمال و نوار غربی خراسان رضوی، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید همراه با کاهش نسبی دما رخ می‌دهد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: بارش در تهران، البرز، مازندران، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، بعضی نقاط استان‌های یزد، کرمان، شمال فارس و جنوب اصفهان شدت خواهد داشت.

ضیائیان ادامه داد: چهارشنبه علاوه بر مناطق مذکور، به تدریج بارندگی مناطق گسترده‌تری از شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور را فرا می‌گیرد و پنجشنبه در مناطقی از شمال شرق و شرق، رگبار پراکنده و در جنوب شرق کشور در یزد، شمال و نیمه شرقی فارس، کرمان، بعضی نقاط سیستان و بلوچستان و هرمزگان، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه جمعه در بعضی مناطق جنوب شرق و بعضی نقاط آذربایجان غربی و شمال آذربایجان شرقی بارش رخ خواهد داد، گفت: از روز پنجشنبه روند افزایش دما را در کشور شاهد خواهیم بود و در مناطق مستعد، بارش تگرگ و در مناطقی که بارش رخ نمی‌دهد، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست؛ همچنین دوشنبه و سه‌شنبه غرب خلیج‌فارس و سه‌شنبه و چهارشنبه دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 746855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.