نصب ۱۶۰ فلاورباکس در نقاط مختلف منطقه ۷ اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: ۱۶۰ فلاور باکس در نقاط مختلف این منطقه با هزینه بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال جانمایی و نصب شده است که تغذیه مناسب خاک آن‌ها برای جلوگیری از بیماری‌های قارچی در پروسه‌های زمانی مشخص انجام می‌شود.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: واحد خدمات شهری و فضای سبز منطقه ۷ شهرداری اصفهان در اسفند سال گذشته و فروردین سال جاری به‌منظور ارتقای زیبایی بصری این منطقه اقدام به کاشت و جانمایی فلاورباکس‌ها در سطح منطقه کرد.

وی با بیان اینکه در این پروسه ۱۶۰ فلاورباکس در نقاط مختلف منطقه ۷ با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال جانمایی و نصب شد، افزود: برای این فلاورباکس‌ها از گونه‌های مختلف گل و گیاه از جمله اطلسی آویز، رونده مینیاتوری، ژاپنی و بنفشه آویز در رنگ‌های مختلف استفاده شده است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: برای افزایش طراوت و زیبایی منظر شهر در انظار شهروندان، فلاورباکس‌ها علاوه بر باغ فدک در نقاط مختلفی همچون پل شهید عرب، میدان ۲۵ آبان، چهارراه‌های خیابان‌های فلاطوری و آل محمد، خیابان لاله، خیابان ادیب، خیابان کاوه ورودی خیابان نخل از سمت باغ فدک جانمایی و نصب شده است.

سلطان‌آقایی ادامه داد: در ایام نوروز ۱۵ فلاورباکس در اندازه‌های مختلف در ورودی باغ فدک استفاده شد، همچنین ۳۵ فلاورباکس نیز در معابر باغ فدک با گل‌آرایی متفاوت همراه با کاشت گل‌های شب‌بو گل‌کاری شد.

وی افزود: با توجه به اینکه‌ای سی آب در شمال منطقه ۷ زیاد است، سعی کردیم تعداد فلاورباکس‌های بیشتری را در شمال منطقه استفاده کنیم تا طراوت و شادابی را برای شهروندان به ارمغان آوریم.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان ادامه داد: با توجه به پراکندگی جانمایی فلاورباکس‌ها و ای‌سی بالای آب در منطقه از تانکرهای آب‌رسان برای آبیاری آن‌ها استفاده می‌کنیم، همچنین تغذیه مناسب خاک فلاورباکس‌ها برای جلوگیری از بیماری‌های قارچی در پروسه‌های زمانی مشخص انجام می‌شود.

کد خبر 746235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.