تهیه بسته ویژه تبلیغاتی برای پرداخت به‌موقع عوارض نوسازی در شهر اصفهان

رئیس اداره برنامه‌ریزی رسانه‌ای شهرداری اصفهان از تهیه بسته ویژه رسانه‌ای و اجرای تبلیغات شهری نوآورانه با محوریت پرداخت به‌موقع عوارض نوسازی خبر داد.

محمدحسن مردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تأکید بر جایگاه خلاقیت به‌عنوان یکی از ارکان اصلی تولید محتوای شهری، از اجرای دور تازه‌ای از تبلیغات محیطی با موضوع پرداخت به‌موقع عوارض نوسازی خبر داد و اظهار کرد: بهره‌گیری از ظرفیت فکری افراد خلاق و ایده‌پرداز در اتاق‌های فکر، همواره یکی از اولویت‌های اصلی اداره کل ارتباطات شهرداری اصفهان بوده است.

وی افزود: استفاده از ایده‌های نو، نگاه خلاقانه و زبان متفاوت در طراحی و تولید تبلیغات شهری، رویکردی است که اداره برنامه‌ریزی رسانه‌ای در تعامل و همکاری مستمر با اداره تبلیغات شهرداری اصفهان، همواره بر آن تأکید داشته و ثمره این نگاه خلاق را می‌توان در پیام‌ها و طرح‌هایی مشاهده کرد که بر سازه‌های تبلیغاتی سطح شهر نقش می‌بندد.

رئیس اداره برنامه‌ریزی رسانه‌ای شهرداری اصفهان ادامه داد: در جدیدترین مرحله از این تبلیغات شهری، موضوع پرداخت به‌موقع عوارض نوسازی در قالب ایده‌ای تازه و شعارهایی جذاب و متفاوت به تصویر کشیده شده است؛ به‌گونه‌ای که این پیام‌ها در بیش از ۶۰ میدانگاه و چهارراه پرتردد شهر اصفهان، بر روی سازه‌های تبلیغاتی نصب و در معرض دید عموم شهروندان قرار گرفته‌اند.

مردانی ادامه داد: محور اصلی این تبلیغات، بهره‌مندی شهروندان از تخفیف‌های ویژه شهرداری در صورت پرداخت به‌موقع عوارض نوسازی است و این پیام با شعارهایی خلاقانه و متفاوت از جمله «بمونه سرد می‌شه؛ تخفیف داغ برای پرداخت به‌موقع عوارض نوسازی» و «بمونه تلخ می‌شه؛ تخفیف شیرین برای پرداخت به‌موقع عوارض نوسازی» همراه با طرح‌های گرافیکی شاداب، خوشرنگ و چشم‌نواز در فضای شهری به نمایش درآمده است.

وی با اشاره به نقش خلاقیت در افزایش مشارکت شهروندان در امور شهری خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده است که استفاده از ایده‌های نو، رویدادهای خلاقانه و پیام‌های چالش‌برانگیز در تبلیغات شهری، ضمن افزایش اثربخشی و ماندگاری پیام‌ها در ذهن مخاطب، زمینه‌ساز تعامل بیشتر شهروندان و ترغیب آنان به مشارکت فعال‌تر در اداره امور شهر خواهد بود.

رئیس اداره برنامه‌ریزی رسانه‌ای شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این بسته رسانه‌ای علاوه بر تبلیغات محیطی، تولیدات متعددی در قالب تیزر، موشن‌گرافیک و خبر پیش‌بینی شده است و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

تهیه بسته ویژه تبلیغاتی برای پرداخت به موقع عوارض نوسازی

تهیه بسته ویژه تبلیغاتی برای پرداخت به موقع عوارض نوسازی

تهیه بسته ویژه تبلیغاتی برای پرداخت به موقع عوارض نوسازی

تهیه بسته ویژه تبلیغاتی برای پرداخت به موقع عوارض نوسازی

کد خبر 931922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.