استقبال بالای زنجانی‌های از طرح زندگی با آیه‌ها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: با وجود پیش‌بینی شرکت چهار هزار نفری در طرح «مسطورا»، آمار شرکت‌کنندگان به ۷۰ هزار نفر افزایش پیدا کرده است.

حجت‌الاسلام سعید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: سال جاری در سراسر کشور در همه مجموعه‌های قرآنی و دستگاه‌های فرهنگی طرحی اجرا شد که «مسطورا» نام داشت.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح حفظ ۳۰ آیه توسط مردم بود که با بازخورد خوبی از سوی مردم مواجه شدیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: برای رسیدن به اهداف طرح «مسطورا» از ظرفیت هیئت‌های مذهبی، مساجد، جلسات قرآن خانگی، صدا و سیما استفاده شد.

احمدی با اشاره به اینکه از ابتدای ماه رمضان تا پایان این ماه، بیش از ۷۰ هزار نفر از زنجانی‌ها در طرح «زندگی با آیه‌ها» در استان شرکت کردند، گفت: پیش‌بینی این بود که تا پایان ماه رمضان در استان حدود ۴۰۰۰ نفر در این طرح شرکت کنند، اما این تعداد به ۲۲ برابر پیش‌بینی شده افزایش پیدا کرد.

وی با بیان اینکه این طرح هر روز پنج برنده داشته است که به‌صورت روزانه اسامی آن‌ها اعلام می‌شود، افزود: گفتمان‌سازی قرآنی و تبدیل مفاهیم منتخب قرآن کریم به باورها، اندیشه‌ها و رفتارهای عملی بین همه گروه‌های مردم به‌مناسبت ماه رمضان از نتایج اجرای طرح زندگی با آیه‌ها در استان زنجان است.

کد خبر 744734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.