آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۲۱ فروردین / ترافیک سنگین در چالوس

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز _سه‌شنبه بیست‌ویکم فروردین_ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین وضعیت راه‌های کشور برای امروز _سه‌شنبه بیست‌ویکم فروردین_ به شرح زیر است:

بر اساس آخرین داده‌های ترافیکی، در آزادراه تهران-شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده انتهای آزادراه و محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا هریجان ترافیک سنگین است.

همچنین تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) برقرار و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

شاهد ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا، آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک و محور شهریار-تهران محدوده شهر قدس هستیم.

طبق داده‌های هواشناسی، بارش باران در برخی از محورهای استان آذربایجان غربی وجود دارد.

محور هشتگرد - طالقان مسدود و محورهای سروآباد - پاوه، سی‌سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، وازک - بلده و پونل - خلخال دارای انسداد فصلی است.

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۲۱ فروردین / ترافیک سنگین در چالوس

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی به ویژه از ساعات بعدازظهر و اواخر وقت، در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، کردستان، کرمانشاه، ایلام و به‌تدریج لرستان، همدان و شمال خوزستان، رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در بعضی نقاط گرد و خاک رخ می‌دهد.

وی افزود: چهارشنبه با گسترش و تشدید فعالیت این سامانه، علاوه بر مناطق ذکر شده در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، قزوین، البرز، تهران، مرکزی، قم، خوزستان، شمال بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، شمال غرب فارس و ارتفاعات سمنان و گلستان، بارش پیش‌بینی می‌شود که در مناطق مستعد، احتمال رخداد تگرگ و در ارتفاعات رشته کوه البرز و مناطق سردسیر شمال غرب کشور، بارش به صورت برف خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: فعالیت سامانه بارشی روز پنجشنبه در نیمه شمالی کشور و جمعه در استان‌های ساحلی دریای خزر، ارتفاعات البرز، شمال شرق، شرق و بخش‌هایی از مرکز و جنوب شرق کشور خواهد بود.

ضیائیان ادامه داد: شنبه در شمال شرق، نوار شرقی استان سیستان و بلوچستان، دامنه جنوبی البرز مرکزی، غرب کشور، ارتفاعات زاگرس مرکزی و بخش‌هایی از مرکز و شرق کشور، بارش و وزش باد شدید موقت، گاهی همراه با گرد و خاک در نقاط مستعد پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: روزهای پنجشنبه تا شنبه در نیمه شمالی کشور روند دما به‌طور محسوسی کاهشی خواهد بود، امروز در شمال شرق و شرق، چهارشنبه در نیمه غربی کشور و روزهای پنجشنبه و جمعه در بیشتر مناطق کشور، در بعضی ساعات وزش باد شدید انتظار می‌رود که در نقاط مستعد همراه با خیزش گرد و خاک است، همچنین چهارشنبه شمال خلیج‌فارس و روزهای پنجشنبه و جمعه دریای خزر مواج خواهد بود.

کد خبر 743089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.