روزه اولی‌های تهران، یک ماه عبادت و روزه‌داری را جشن گرفتند + تصاویر

مراسم جشن ۵۰۰۰ نفره «روزه‌اولی‌ها» با حضور دانش‌آموزان دبستانی و خانواده‌های آن‌ها در ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اجتماع بزرگ «روزه‌اولی‌ها» با حضور جمع ۵۰۰۰ نفری دانش‌آموزان روزه‌اولی به همراه خانواده آن‌ها و نیز با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور و برخی مسئولان کشوری عصر دوشنبه _بیستم فروردین_ در سالن شهید افراسیابی ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار شد.

محمدحسین پویانفر، عبدالرضا هلالی، محمد ابراهیمی، محمد فصولی، سجاد محمدی، محسن عراقی و امین قدیم از جمله مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) بودند که در این مراسم، برنامه‌هایی را مخصوص نوجوانان اجرا کردند.

روزه اولی‌های تهران، یک ماه عبادت و روزه‌داری را جشن گرفتند + تصاویر

برگزاری پویش روزه‌اولی، بخش دیگری از این جشن در ماه رمضان بود که با حضور حدود ۵۰۰۰ نفر از نوجوانانی که امسال برای نخستین بار توفیق روزه گرفتن را داشتند، اجرا شد.

این پویش سال گذشته نیز با هدف تشویق و ترغیب نوجوانان به روزه گرفتن و انجام واجبات الهی برگزار شد که در استان‌ها و شهرهای مختلف با استقبال خانواده‌ها و قشر نوجوان همراه شد.

روزه اولی‌های تهران، یک ماه عبادت و روزه‌داری را جشن گرفتند + تصاویر

در سال گذشته این همایش با تولید نماهنگی همراه بود که ضمن برگزاری تجمعات میدانی نوجوانان را در اجرای نماهنگ دخیل می‌کرد.

سال جاری نیز برای دومین بار نماهنگ روزه‌اولی‌ها با اهتمام معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و با استفاده از ظرفیت‌های مردمی در سراسر کشور اجرا شد.

کد خبر 743047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.