۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶
قیمت خودرو امروز ۱۸ فروردین + جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت خودرو امروز _شنبه هجدهم فروردین_ در بسیاری از محصولات داخلی و مونتاژی افزایشی است و تعداد اندکی از خودروها نیز با افت قیمت روبه‌رو هستند.

سورن پلاس موتور XU۷P با یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، سورن پلاس (فول) دو میلیون تومان و سورن پلاس دوگانه‌سوز دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته در بازار خرید و فروش می‌شوند.

تارا اتوماتیک (ارتقا) نیز با رشد ۲ میلیونی قیمت به نرخ یک میلیارد و ۴۰ میلیون تومان و ساینا S دوگانه‌سوز با رشد یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی به قیمت ۴۸۱ میلیون تومان رسید.

در بخش کاهش قیمت نیز تنها نام وانت آریسان ارتقا با ۱۵۰ هزار تومان افت قیمت نسبت به روز گذشته، دنا پلاس ۶ سرعته با ۳۰۰ هزار تومان کاهش و هایما ۷X با ۵۰۰ هزار تومان کاهش به چشم می‌خورد.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۹۶ میلیون تومان، سورن پلاس (فول) با قیمت ۸۰۲ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۷۰ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۸۳۹ میلیون تومان، دنا پلاس (تیپ ۱) با قیمت ۸۴۵ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان، پژو پارس ۶۸۳ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ۷۱۲ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۸۱ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای برقی ۸۲۶ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۵۵ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۳۵ میلیون تومان، تارا دستی (ارتقا) ۸۵۰ میلیون تومان، تارا اتوماتیک ۹۷۵ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۷۳۵ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۸۷۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۵۲ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۸۱ میلیون تومان، کوییک ۴۴۰ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۲۴ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۵۰ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۵۲ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۶۳۰ میلیون تومان، پیکاپ کارون ۸۸۴ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۶۴۵ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۱۸ فروردین + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی نیز قیمت‌ها افزایشی است.

X۳۳ کراس (دستی) ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان افزایش قیمت و آریزو ۵ اسپورت ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رشد قیمت نسبت به روز گذشته را به ثبت رساند.

تیگو ۷ پرو و تیگو ۸ پرو پرمیوم نیز با ۴ و ۶ میلیون تومان جهش قیمت در بالای جدول گرانی خودروهای مونتاژی قرار دارند و به ترتیب به نرخ ۱ میلیارد و ۹۸۰ و ۲ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان داد و ستد می‌شوند.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۴۲ میلیون تومان، X۲۲ پرو اتوماتیک با قیمت یک میلیارد و ۹۸ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۴۲ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت یک میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو یک میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو دو میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۶۵ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۷۴۵ میلیون تومان، رسپکت یک میلیارد و ۴۶۵ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم دو میلیارد و ۲۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۱۸ فروردین + جدول

کد خبر 742069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.