آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۱۶ فروردین

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز _پنجشنبه شانزدهم فروردین_ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین وضعیت راه‌های کشور برای امروز _پنجشنبه شانزدهم فروردین_ به شرح زیر است:

بر اساس آخرین داده‌های ترافیکی، تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر (رفت و برگشت) برقرار و محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی است.

بر همین اساس، شاهد بارش باران در برخی از محورهای استان کرمان هستیم.

محور هشتگرد - طالقان مسدود و محورهای سروآباد - پاوه، سی‌سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، وازک - بلده و پونل - خلخال دارای انسداد فصلی است.

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۱۶ فروردین

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در نیمه شمالی کرمان و شرق استان‌های فارس و سیستان و بلوچستان، رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در بعضی نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش بینی می‌شود.

وی افزود: جمعه جو آرامی در کشور خواهیم داشت و از بعدازظهر شنبه در مناطق شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر، یکشنبه در شمال غرب، بعضی نقاط غرب و جنوب غرب، استان‌های ساحلی خزر و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، رگبار و رعد و برق، ورزش باد شدید موقت، در بعضی نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: دوشنبه بارش در شمال غرب و جنوب غرب تشدید می‌شود و علاوه بر مناطق ذکر شده، در شمال شرق نیز بارش ادامه خواهد داشت.

ضیائیان ادامه داد: تا روز جمعه افزایش نسبی دما در نیمه شمالی کشور انتظار می‌رود و تا این روز شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج پیش بینی می‌شود.

کد خبر 741560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.