گوشی Realme GT Neo 6 SE از کدام باتری بهره می‎‌برد؟

انرژی مورد نیاز گوشی Realme GT Neo 6 SE با استفاده از یک باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‎‏‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۰۰ واتی بهره می‌برد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، انتظار می‌رود که گوشی Realme GT Neo 6 SE در ماه آوریل در چین عرضه شود، به تازگی تصاویری از این محصول فاش شده است که طراحی پشت گوشی را به نمایش گذاشته است؛ سه ماژول دایره‌ای شکل در پنل پشتی گوشی تعبیه شده است که ماژول اول و دوم دوربین‌های گوشی را در خود جای داده‌اند، در حالی که ماژول سوم از فلاش LED دوگانه میزبانی می‌کند.

کلیدهای تنظیم صدا و دکمه پاور در لبه سمت راست گوشی قرار گرفته است، این محصول در رنگ‌های سبز و مشکی عرضه می‎‌شود و دارای نمایشگر ۶.۷۸ اینچی BOE ۸T LTPO با رزولوشن ۱۲۶۴ * ۲۷۸۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و میزان روشنایی تا ۶۰۰۰ نیت است.

گوشی Realme GT Neo 6 SE به تراشه Snapdragon ۷+ Gen ۳ مجهز شده است، انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‏‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۰۰ واتی بهره می‌برد، دوربین اصلی گوشی نیز به حسگر ۵۰ مگاپیکسلی Sony مجهز شده است، هنوز اطلاعاتی در مورد دوربین ثانویه گوشی در دسترس قرار نگرفته است؛ گوشی یادشده با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه شده است.

کد خبر 741549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.