۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۲
گوشی Poco C61 چه ویژگی‌هایی دارد؟

گوشی Poco C61 به تراشه مدیاتک Helio G36 SoC مجهز شده است و با حافظه رم LPDDR4x و حافظه ذخیره‌سازی داخلی eMMC 5.1 همراه است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، گوشی Poco C61 که به تازگی رونمایی شده است و جایگزین گوشی Poco C51 است که سال گذشته وارد بازار شد، دارای نمایشگر ۶.۷۱ اینچی LCD با رزولوشن +HD، نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و میزان روشنایی ۵۰۰ نیت است، این گوشی به تراشه مدیاتک Helio G36 SoC مجهز شده است که با حافظه رم LPDDR4x و حافظه ذخیره‌سازی داخلی eMMC 5.1 همراه است.

یک دوربین دوگانه در پنل پشتی گوشی Poco C61 تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی هشت مگاپیکسلی و دوربین ثانویه ۰.۰۸ مگاپیکسلی می‏‌شود، یک دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر گوشی واقع شده است؛ از دیگر ویژگی‌های گوشی یادشده می‌توان به حسگر اثر‬ انگشت در لبه کناری، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و کارت حافظه MicroSD اشاره کرد.

گزینه‌های اتصال گوشی Poco C61 شامل سیم‌کارت دوگانه، شبکه 4G، وای‌فای ۵، بلوتوث ۵.۳ و GNSS می‎‌شود، این گوشی با استفاده از سیستم‌عامل اندروید ۱۴ اجرا می‌‏شود، انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌‏شود و از فناوری شارژ ۱۰ واتی از طریق پورت USB Type-C پشتیبانی می‌کند.

قیمت گوشی Poco C61 با چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۹۰ دلار ارزیابی شده است، در حالی که نسخه دیگر با شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۱۰۰ دلار به فروش می‌رسد؛ گوشی یادشده با قیمت مشکی، آبی و سبز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 741278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.