گوشی Honor 90 Smart از چه تراشه‌ای بهره می‌برد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Honor 90 Smart به تراشه Dimensity 6020 مجهز شده است و با چهار گیگابایت حافظه رم همراه است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت Honor جدیدترین گوشی هوشمند میان‌رده خود به نام Honor 90 Smart را در فرانسه عرضه کرده است، این محصول دارای نمایشگر ۶.۸ اینچی TFT LCD با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز، میزان روشنایی ۸۵۰ نیت و رزولوشن Full HD است، دو برش دایره‌ای شکل در پنل پشتی گوشی تعبیه شده است که سه دوربین و یک فلاش LED را در خود جای داده است، این گوشی در دو رنگ سبز زمردی و مشکی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

گوشی Honor 90 Smart به تراشه مدیاتک Dimensity 6020 مجهز شده است و با چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است، این محصول با استفاده از رابط کاربری Magic OS 7.2 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‌‎شود؛ انرژی مورد نیاز این گوشی با استفاده از یک باتری ۵۳۳۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‏‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

یک حسگر اثر انگشت برای افزایش ایمنی در لبه کناری گوشی Honor 90 Smart تعبیه شده است، دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکروی دو مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‌شود، یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر گوشی واقع شده است.

گوشی Honor 90 Smart با قیمت تقریباً ۲۷۱ دلار وارد بازار فرانسه شده است.

کد خبر 741277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.