۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۱
قیمت خودرو امروز ۱۵ فروردین + جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت خودرو امروز _چهارشنبه پانزدهم فروردین_ در بسیاری از محصولات داخلی افزایش قیمت ادامه دارد اما محصولات مونتاژی شرایط آرام‌تری را سپری می‌کند.

بیشترین افزایش قیمت خودروهای داخلی مربوط به گروه دنا است که مدل پلاس توربو اتوماتیک این خودرو با ۶ میلیون افزایش قیمت به یک میلیارد و ۳۰ میلیون تومان، دنا پلاس توربو ۶ سرعته با ۲ میلیون افزایش قیمت به ۹۸۰ میلیون تومان و دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) با ۴ میلیون تومان افزایش قیمت به یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان رسید.

در جایگاه بعدی پژو ۲۰۷ دنده‌ای برقی (ارتقا) قرار دارد که با یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رشد قیمت نسبت به روز گذشته به ۸۳۶ میلیون تومان و پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما با یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رشد قیمت به ۸۵۳ میلیون تومان رسید.

تارا اتوماتیک نیز با خیز ۳ میلیون تومانی قیمت به نرخ ۹۷۵ میلیون خرید و فروش می‌شود و در گروه سایپا نیز اطلس با ۹۰۰ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته به نرخ ۵۸۴ میلیون، کوییک R تیپ S با ۶۰۰ هزار تومان افزایش به نرخ ۴۳۶ میلیون و سایپا ۱۵۱ با یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رشد قیمت به قیمت ۳۳۹ میلیون تومان معامله می‌شود.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۹۸ میلیون تومان، سورن پلاس (فول) با قیمت ۷۷۰ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۵۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۸۱۲ میلیون تومان، دنا پلاس (تیپ ۱) با قیمت ۸۳۳ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک یک میلیارد و ۳۰ میلیون تومان، پژو پارس ۶۸۰ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ۷۰۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۷۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای برقی ۸۱۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۵۴ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۳۰ میلیون تومان، تارا دستی (ارتقا) ۸۴۲ میلیون تومان، تارا اتوماتیک ۹۷۵ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۷۲۳ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۴۵ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۶۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، کوییک ۴۳۰ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۱۵ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۳۶ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۳۹ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۶۲۰ میلیون تومان، پیکاپ کارون ۸۸۴ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۶۲۵ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۱۵ فروردین + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی شرایط آرام‌تری وجود دارد اما قیمت برخی از محصولات رو به افزایش است.

تیگو ۸ پرو (هیبرید) با یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته به نرخ ۳ میلیارد و ۵۵ میلیون، تیگو ۸ پرومکس با ۸ میلیون تومان رشد قیمت به نرخ ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان و فونیکس FX (۱.۶) با یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش قیمت به نرخ ۲ میلیارد و ۲۳۵ میلیون تومان رسید.

همچنین کی‌ام‌سی T۸ با ۴ میلیون تومان رشد قیمت به نرخ ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون و کی‌ام‌سی J۷ با رشد دو میلیونی قیمت به نرخ یک میلیارد و ۷۴۵ میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود.

فیدلیتینفره) و دیگنیتی پرایم نیز دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان گران‌تر از دیروز و با نرخ یک میلیارد و ۹۳۰ و دو میلیارد و ۲۰ میلیون تومان مبادله می‌شوند.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۲۵ میلیون تومان، X۲۲ پرو اتوماتیک با قیمت یک میلیارد و ۸۵ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۲۵ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت یک میلیارد و ۳۹۵ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۲۳۵ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۶۵ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۷۴۵ میلیون تومان، رسپکت یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم دو میلیارد و ۲۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۱۵ فروردین + جدول

کد خبر 741199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.