رضایت بالای ۹۰ درصدی از شاخص‌های گردش‌پذیری اصفهان در نوروز ۱۴۰۳

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان نوشت: در روزهای نوروز ۱۴۰۳ از عمده مراکز گردشگری و خدماتی شهر اصفهان بازدید داشتم؛ آمار حکایت از رضایت بالای ۹۰ درصدی از شاخص‌های گردش‌پذیری دارد که امیدواریم تا پایان تعطیلات پر مخاطب عید فطر، روند خدمت‌رسانی به مردم مناسب و البته بدون حادثه طی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی صالحی در کانال اجتماعی خود در پیام‌رسان ایتا نوشت:

رضایت بالای ۹۰ درصدی از شاخص‌های گردش‌پذیری اصفهان در نوروز ۱۴۰۳

«نوروز خود را چگونه گذراندیم؟

در روزهای نوروز از عمده مراکز گردشگری و خدماتی شهر بازدید داشتم، نقاط ضعف و قوتی وجود داشت که همان‌جا یا بعد از بازدید به متولیان برای رفعش منتقل شد.

البته تیم نظارتی شورا هم تمام خدمات شهرداری را رصد کرده و گزارشات روزانه به اعضای شورای اسلامی شهر می‌دادند. گزارش‌هایی که سخت‌گیرانه، منصفانه و مؤثر بود و مسائلی که در شلوغی شهر از دید مجریان پنهان می‌ماند با پیگیری این تیم مرتفع می‌شد.

در مجموع این بازدیدها و نظرسنجی نهاد مستقل حکایت از شرایط مناسب در اکثر مولفه‌ها دارد اما این به معنای خالی از اشکال بودن فعالیت‌های شهرداری نیست.

آمار حکایت از رضایت بالای ۹۰ درصدی از شاخص‌های گردش‌پذیری دارد و شروع به موقع برای نوروز هم زمان با فشارهای متنوع کاری آخر سال، کیفیت مناسب خدمات شهری، آماده بودن مراکز تفریحی، آماده بودن حوزه ایمنی و تعامل خوب با نهادهای دیگر از جمله نهادهای فرهنگی را از نقاط مثبت شهرداری در نوروز ۱۴۰۳ دانست.

اشکالاتی هم بود از جمله عدم توجه به جزئیات آراستگی مراکز تجمع گردشگران، کم‌رنگ شدن برخی نظارت‌ها در رابطه با مسائلی نظیر دست‌فروشی، لزوم دقت بیشتر در نقاط کور شهر برای نظافت، توجه به احیای ظرفیت‌های زیباسازی و کاستی‌های حوزه اطلاع‌رسانی میدانی و مجازی برای گردشگران و عموم مردم اشکالاتی بود که برخی اصلاح شد و برخی باید برای سال بعد اصلاح شود.

اما در مجموع تلاش همکاران قابل تقدیر بود و جا دارد از زحمات همه آن‌ها تشکر کنم. انشاالله تا پایان تعطیلات پر مخاطب عید فطر روند خدمت‌رسانی به مردم عزیز مناسب و البته بدون حادثه طی شود.»

رضایت بالای ۹۰ درصدی از شاخص‌های گردش‌پذیری اصفهان در نوروز ۱۴۰۳

رضایت بالای ۹۰ درصدی از شاخص‌های گردش‌پذیری اصفهان در نوروز ۱۴۰۳

کد خبر 740988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.