آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۱۲ فروردین / جاده چالوس باز است؟

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز _یکشنبه دوازدهم فروردین_ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز _یکشنبه دوازدهم فروردین_ به شرح زیر است:

بر اساس جدیدترین داده‌های ترافیکی، تردد از آزادراه تهران - شمال و محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

همچنین ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا مکارود و حدفاصل انارک تا هزارچم و ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده بایجان دیده می‌شود.

بر همین اساس، تردد در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت مسیر (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی بدون هرگونه مداخلات جوی است.

طبق اطلاعات موجود، تردد روان در سایر محورهای کشور برقرار است.

محور هشتگرد - طالقان مسدود و محورهای سروآباد - پاوه، سی‌سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، وازک - بلده و پونل - خلخال دارای انسداد فصلی است.

لازم به ذکر است؛ محدودیت تردد تمام وسایل نقلیه از ساعت ۰۸:۳۰ دوازدهم فروردین در محور چالوس (جنوب به شمال) و آزادراه تهران - شمال (جنوب به شمال) در استان‌های تهران، مازندران و البرز اجرایی شده است.

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: یکشنبه و دوشنبه در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان، شرق خوزستان، شمال و شرق فارس، بعضی نقاط استان کرمان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات استان‌های البرز مرکزی و شرقی، رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در بعضی نقاط گردوخاک و در ارتفاعات و مناطق سردسیر، بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: سه‌شنبه در شمال استان‌های هرمزگان، فارس و خراسان رضوی، ارتفاعات کرمان، جنوب اصفهان، بعضی نقاط چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و ارتفاعات البرز مرکزی، بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: چهارشنبه در نیمه غربی استان‌های اصفهان و کرمان، شرق لرستان، همدان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، شمال استان‌های فارس، هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد و پنجشنبه در نیمه شمالی کرمان، جنوب یزد، گلستان، خراسان شمالی و جنوب سیستان و بلوچستان، بارش پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: در روزهای یکشنبه و دوشنبه در استان‌های قزوین، البرز، تهران، سمنان، همدان، مرکزی، قم و بعضی نقاط شمال شرق و شرق کشور، در ساعاتی از روز وزش باد شدید، در بعضی مناطق گردوخاک پیش‌بینی می‌شود، همچنین دریای خزر در روز یکشنبه و شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان روزهای دوشنبه و سه‌شنبه مواج خواهد بود.

کد خبر 740629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.