استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای افزایش خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی

مسئول کمیته اقتصادی و سرمایه‌گذاری ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: برای استفاده از ظرفیت بخش خصوصی جهت خدمت‌رسانی بیشتر به شهروندان و مسافران تلاش می‌کنیم تا بتوانیم در طول سال نیز خدمات بهینه‌ای ارائه کنیم.

روح‌الله امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: فعالیت کمیته اقتصادی و سرمایه‌گذاری همزمان با فعالیت ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان از حدود دو سال پیش آغاز شده است و درباره مباحث اقتصادی شهر و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی فعالیت می‌کند.

وی افزود: این کمیته به‌صورت تسهیلگر برای آماده‌سازی شرایط استفاده بهتر شهروندان و مسافران در ایام نوروز و طول سال اقدام می‌کند.

مسئول کمیته اقتصادی و سرمایه‌گذاری ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: پیگیری‌هایی با همکاری بخش خصوصی، اتاق اصناف و آژانس‌های مسافرتی انجام شده است تا بتوانیم در طول سال خدمات بهتری به شهروندان و مسافران ارائه دهیم.

امینی با بیان اینکه با همکاری اتاق اصناف محل‌های مشخصی از جمله رستوران‌ها، سالن‌های غذاخوری، فروشگاه‌ها و نانوایان فعال برای ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی هماهنگ کردیم، گفت: با توجه به تقارن بهار قرآن با بهار طبیعت، اتاق اصناف همکاری لازم را انجام داد تا خدمات بهتری را به مسافران ارائه دهیم.

وی اظهار کرد: در باغ فدک بخش خصوصی فعال است تا خدمات بهتری ارائه شود، البته پیگیر هستیم با همکاری بخش خصوصی اقدامات ارزنده‌تری در باغ فدک داشته باشیم تا کانکس‌های بیشتری در این کمپ گردشگری ایجاد کنیم، بنابراین چنانچه افرادی می‌توانند در این زمینه همکاری داشته باشند، می‌توانند به محل ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان واقع در معاونت خدمات شهری شهرداری واقع در خیابان شمس‌آبادی، کوچه قمر الدوله مراجعه کنند.

کد خبر 740610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.