تکریم روزه‌داران ماه رمضان در ناژوان با افطاری ساده

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان با بیان اینکه با افطاری ساده طی ایام نوروز ۱۴۰۳ روزه‌داران عرصه ناژوان تکریم می‌شوند، گفت: بر اساس پیش‌بینی انجام شده، بیش از ۱۰ هزار لقمه افطاری ساده برای توزیع در این ایام تهیه شده و در دست اقدام است.

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تبریک ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)، نوروز ۱۴۰۳، اظهار کرد: با افطاری ساده طی ایام نوروز ۱۴۰۳ روزه‌داران عرصه ناژوان تکریم می‌شوند.

وی افزود: با توجه به توصیه رهبر معظم انقلاب در راستای گسترش سنت افطاری‌های ساده و به‌منظور تکریم روزه‌داران و نمازگزاران همراه با برگزاری نماز جماعت مغرب و عشا در نمازخانه‌های عرصه ناژوان و مراکز گردشگری، بسته افطاری ساده تقدیم آن‌ها خواهد شد.

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: مدیریت شهری و به‌صورت ویژه مدیریت ناژوان در مسیر تحقق فرمایش مقام معظم رهبری با بذل و بخشش، گشاده دستی و تکریم شهروندان و گردشگران در ایجاد فضای معنوی ایفای نقش می‌کند.

قائلی با بیان اینکه بر اساس پیش‌بینی انجام شده، بیش از ۱۰ هزار لقمه افطاری ساده برای توزیع در این ایام تهیه شده و در دست اقدام است، خاطرنشان کرد: این اقدام به‌منظور ایجاد روحیه تعاون در میان مردم و در تکمیل رویکرد مدیریت شهری مبنی بر ایجاد محل‌های صرف غذا برای گردشگران و افرادی که عذر شرعی داشته و امکان روزه‌داری ندارند، انجام شده است.

کد خبر 739433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.