شهرها باید به سمت اقتصاد پویا حرکت کنند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اقتصاد حرف اول در مدیریت شهری را می‌زند، گفت: اقتصاد شهری موضوعی مهم است و تمام شهرها باید اقتصاد پویایی داشته باشد.

محمدرضا فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: چندین سال است که مقام معظم رهبری توجه و تمرکز ویژه‌ای روی اقتصاد و تولید ملی دارد و شعار سال را در حوزه اقتصاد قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه شعار سال یک فرمان است، افزود: به‌نظر می‌رسد رهبر معظم انقلاب به‌عنوان ولی امر مسلمین یک فرمانی را به تمام مردم جهان و ایران اعلام می‌کند تا آن‌ها به سمت و سوی اقتصاد حرکت کنند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: حرکت در حوزه اقتصاد موجب پویایی کشور می‌شود، بنابراین اگر حوزه اقتصاد رشد کند، بی‌شک حوزه‌های دیگر از جمله فرهنگ و اجتماع نیز رشد خواهد کرد.

فلاح با بیان اینکه اقتصاد حرف اول در مدیریت شهری را می‌زند، گفت: اقتصاد شهری موضوع مهمی است و تمام شهرها باید اقتصاد پویایی داشته باشند.

وی با اشاره به شعار سال رهبر معظم انقلاب با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» ادامه داد: مشارکت می‌تواند اقتصاد خوبی را رقم بزند و جهش تولید داشته باشد، همچنین مشارکت مردم با تولید داخلی همراه است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: اگر شهروندان به مدیریت شهری کمک کنند، شاهد توسعه خوبی در حوزه‌های مختلف شهر از جمله عمران، خدمات شهری، فرهنگی و دیگر حوزه‌های شهر در راستای پویایی خواهیم بود.

کد خبر 738481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.