رونمایی از بازی‌های جدید شهر رویاها برای نخستین بار در کشور

سخنگوی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: تجهیزات و امکانات شهر رویاها به‌روزرسانی، بازی‌های جدید به این مجموعه اضافه و برخی بازی‌ها برای نخستین بار در سطح کشور در این مجموعه رونمایی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر» با اشاره به حوزه‌های تفریحی و گردشگری اصفهان برای شهروندان و مسافران نوروزی اظهار کرد: پهنه تفریحی، هیجان و نشاط، پویاتر و جذاب‌تر از روال سال گذشته توسط کمیته فرهنگی در مجموعه باغ‌غدیر تدارک دیده شده است که از شهروندان و مسافران نوروزی دعوت می‌کنیم به‌صورت خانوادگی از خدماتی که مهیا شده، بهره ببرند.

سخنگوی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان ادامه داد: در این کلان‌شهر مجموعه ناژوان، صفه و شهر رویاها به‌عنوان مکان تفریحی و گردشگری در نظر گرفته شده است که مسئولان مربوطه تلاش کرده‌اند اوقات خوشی را برای شهروندان و مسافران در این مجموعه‌ها فراهم کنند.

معرک‌نژاد تصریح کرد: تجهیزات و امکانات شهر رویاها به‌روزرسانی، بازی‌های جدید به این مجموعه اضافه و بعضی بازی‌ها برای نخستین‌بار در سطح کشور در این مجموعه رونمایی شده است که این فرصت را به وجود آورده تا شهروندان اصفهانی و مسافران نوروزی در این ایام از این مجموعه بهره ببرند.

کد خبر 738254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.