آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۲ فروردین / ترافیک سنگین در چالوس و هراز

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز _پنجشنبه دوم فروردین_ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین وضعیت راه‌های کشور برای امروز _پنجشنبه دوم فروردین_ به شرح زیر است:

بر اساس آخرین اطلاعات موجود، ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره ۱۲ تا ۱۳ و تونل شماره ۱۷ تا شهرستانک و تونل البرز تا انتهای آزادراه دیده می‌شود و ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه نیز سنگین است.

ترافیک در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده گالری امامزاده هاشم و حدفاصل پلور تا آب اسک و محدوده وانا، آزادراه قزوین - رشت محدوده بک باغی سنگین و تردد در محور فیروزکوه (رفت و برگشت) روان است.

طبق بررسی‌های انجام شده، محورهای شمالی بدون مداخلات جوی و تردد در سایر محورهای کشور روان است و در بعضی محورهای استان‌های کردستان، گلستان و خراسان شمالی بارش باران دیده می‌شود.

محور هشتگرد - طالقان مسدود و در محورهای سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، وازک - بلده و پونل - خلخال انسداد فصلی برقرار است.

قابل ذکر است؛ از ساعت ۰۹:۰۰ امروز _پنجشنبه دوم فروردین_ محدودیت تردد وسایل نقلیه در مسیر شمال به جنوب محور چالوس و آزادراه تهران - شمال در استان‌های مازندران، البرز و تهران اجرا شد.

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۲ فروردین / ترافیک سنگین در چالوس و هراز

امروز در کدام استان‌های کشور باران و برف می‌بارد؟

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در بیشتر مناطق کشور جوی آرام حاکم و فعالیت سامانه بارشی محدود به شمال خراسان رضوی، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز شرقی و مناطقی از شمال غرب خواهد بود.

وی افزود: روز جمعه با گذر موج از روی کشور در استان‌های واقع در جنوب غرب، جنوب، شمال غرب و غرب کشور، ارتفاعات البرز مرکزی شامل استان‌های قزوین، البرز و تهران، غرب کرمان و جنوب استان‌های یزد و اصفهان، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: شنبه در شمال غرب، غرب، ارتفاعات البرز و شمال شرق کشور، بارش رخ خواهد داد و یکشنبه با ورود سامانه بارشی به کشور، در نوار غربی و بخش‌هایی از جنوب و مرکز کشور ابرناکی، بارش و وزش باد شدید انتظار می‌رود.

ضیائیان ادامه داد: این سامانه بارشی روز دوشنبه ضمن تقویت، به جز نوار شرقی کشور در سایر مناطق و فعال خواهد بود؛ امروز دریای خزر و طی دو روز آینده و از بعدازظهر یکشنبه و طی روز دوشنبه خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 737967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.