آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۲۹ اسفند / چالوس بازگشایی شد

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز _سه‌شنبه بیست‌ونهم اسفند_ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین وضعیت راه‌های کشور برای امروز _سه‌شنبه بیست‌ونهم اسفند_ به شرح زیر است:

بر اساس آخرین اطلاعات موجود، ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده مشا و حدفاصل پلور تا گزنک و محدوده وانا دیده می‌شود.

ترافیک در آزادراه قزوین - رشت محدوده رستم آباد سنگین و تردد روان در محورهای چالوس و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال (رفت و برگشت) برقرار است.

قابل ذکر است، آزادراه قزوین - رشت دارای بارش باران و سایر محورهای شمالی بدون مداخلات جوی است.

طبق داده‌های موجود، ترافیک در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پل کردان تا هشتگرد و حدفاصل زیاران تا محمدیه سنگین است و شاهد بارش باران در بعضی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، گیلان، زنجان، قزوین، البرز، مازندران، تهران، کرمانشاه، همدان، لرستان، کردستان، مرکزی، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، فارس و کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

محور هشتگرد - طالقان مسدود و محورهای سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، وازک - بلده، پونل - خلخال دارای انسداد فصلی است.

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۲۹ اسفند / چالوس بازگشایی شد

جاده چالوس و آزادراه تهران- شمال بازگشایی شد

احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، درباره بازگشایی دو محور شمالی اظهار کرد: صبح امروز، سه‌شنبه بیست‌ونهم اسفند، محور کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد.

وی افزود: این دو جاده در هر دو مسیر رفت و برگشت بازگشایی شد و با توجه به آغاز طرح نوروزی، پلیس در تمام معابر برای برقراری نظم ترافیکی حضور دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا رانندگان و مسافران برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ تماس بگیرند و پیش از شروع سفر با اطلاع از وضعیت راه‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

تداوم فعالیت سامانه بارشی تا روز چهارشنبه / وزش باد شدت می‌گیرد

امروز در کدام استان‌های کشور باران و برف می‌بارد؟

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز سامانه بارشی در نیمه غربی و مرکز کشور، دامنه‌های البرز شرقی، سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور سبب بارش باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقتی و در نقاط مستعد بارش تگرگ و در ارتفاعات، بارش برف و کولاک خواهد شد.

وی افزود: بیشینه بارش طی امروز در استان‌های خوزستان، ایلام، لرستان، کرمانشاه، کردستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد پیش‌بینی می‌شود و طی امروز در نیمه شرقی و بعضی نقاط مرکز کشور، وزش باد شدید و گرد و خاک انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: چهارشنبه از شدت بارش‌ها در نیمه غربی کاسته می‌شود و در سراسر کشور به جز استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان، رگبار باران، رعد و برق و در مرکز و نیمه شرقی کشور، وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان با بیان اینکه اواخر وقت روز چهارشنبه این سامانه بارشی از شمال شرق کشور خارج خواهد شد، ادامه داد: پنجشنبه در مناطقی از شمال شرق بارش پراکنده رخ می‌دهد و در سایر مناطق کشور، آسمان صاف تا کمی ابری پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: روز جمعه با ورود سامانه بارشی جدید از غرب و جنوب غرب کشور، در این مناطق و بخش‌هایی از جنوب و شمال غرب کشور رگبار باران رخ می‌دهد و شنبه در دامنه‌های البرز مرکزی و بعضی مناطق شمال شرق کشور نیز بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود؛ همچنین سه‌شنبه تا پنجشنبه دریای خزر، خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود.

کد خبر 737515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.