نصب المان‌ها و فضاسازی نوروزی در منطقه ۱۲ اصفهان

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: گل‌آرایی فلاورباکس‌ها، برپایی چهار سفره هفت سین، نصب المان‌های نوری و نوروزی و ریسه‌های رنگی در راستای استقبال از نوروز و طنین‌انداز شدن صدای پای بهار در سطح این منطقه در حال انجام است.

علی‌اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به نصب المان‌ها و فضاسازی نوروزی در سطح منطقه اظهار کرد: نصب المان‌ها اقدامی در راستای تلفیق هنر در زندگی روزمره شهروندان و ایجاد لطافت در معابر شهر است و می‌تواند به محیط شهری کمک کند تا از یکنواختی خارج شود.

وی با اشاره به طنین‌انداز شدن فضای دلپذیر نوروز با استفاده از المان‌های گل‌کاری در سطح منطقه ۱۲ اصفهان افزود: المان‌های نوروزی با نمادهای معناداری از جمله سفره هفت سین، گلبرگ، کلبه، ماه، اسکیمویی، کره گل و سرسره گل در خیابان‌های رباط سوم، ۱۷ شهریور، سه‌راه ملک‌شهر و ستاد هدایت شمال در این منطقه نصب شده است.

نصب المان‌ها و فضاسازی نوروزی در منطقه ۱۲ اصفهان

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۱۲ اصفهان با اشاره به اهمیت نشاط شهروندی با حرکت در مسیر زیباسازی منظر شهر تاکید کرد: واحد زیباسازی تمام تلاش خود را به‌کار گرفته است تا با انجام اقدامات فرهنگی و استفاده از هنر دیوارنگاری بیان مفاهیم را در سطح منطقه پیاده‌سازی کند.

رسالت گفت: ۵۳۰ متر دیوارنگاره با محوریت مناظر زیبای طبیعی بر روی دیوار مدارس نبوت، مکتبی و میدان شهید علیخانی با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال در راستای استقبال از نوروز و طنین‌انداز شدن صدای پای بهار در سطح منطقه اجرا شده است.

نصب المان‌ها و فضاسازی نوروزی در منطقه ۱۲ اصفهان

وی ادامه داد: به‌منظور افزایش زیبایی‌های بصری و همخوانی بلوارها با ایام نوروز، بلوار، مطهری، ۱۷ شهریور، بهارستان، رباط سوم، علم‌الهدی، سه‌راه ملک‌شهر با ریسه‌های رنگی آذین‌بندی شده است.

کد خبر 737434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.