آزمون شهرداری‌های زنجان ۱۰‌ خرداد سال آینده برگزار می‌شود

مدیرکل شورا و شهرداری‌های استان زنجان گفت: آزمون شهرداری‌های زنجان دهم خرداد سال آینده برگزار می‌شود.

‌سعید خلجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: استانداری‌های خراسان جنوبی، زنجان، سیستان و بلوچستان، قزوین، کرمان، مرکزی و هرمزگان با استناد به مجوزهای اخذ شده از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به منظور تأمین بخشی از نیروهای انسانی مورد نیاز شهرداری‌های استان، از افراد واجد شرایط از طریق برگزاری آزمون کتبی و آزمون عملی (برای مشاغل عملیاتی آتش‌نشانی) و پس از طی مراحل گزینش به صورت قرارداد کار معین دعوت به همکاری می‌کند.

وی افزود: بعد از برگزاری این آزمون، تعداد ۹۴ نفر جذب شهرداری‌های استان خواهند شد و انتخاب داوطلبان برای بررسی مدارک و سایر مراحل، حداکثر سه برابر ظرفیت از میان داوطلبان دارای بالاترین نمره علمی در هر شغل با رعایت اولویت امتیاز مکتسبه صورت خواهد گرفت.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان با اشاره به اینکه بنا به دلایلی برگزاری این آزمون معوق شده بود، اضافه کرد: اما با توجه به حل مشکل سازمان شهرداری‌ها و سازمان امور استخدامی این مشکل رفع شده است و به زودی زمان برگزاری آزمون اعلام خواهد شد.

خلجی با اشاره به اینکه زمان نهایی آزمون استخدامی شهرداری‌ها مشخص شده است، گفت: طبق هماهنگی این آزمون دهم خرداد هم‌زمان با ۱۰ استان برگزار خواهد شد.

وی از ایجاد امکان فرصت برای شرکت‌کنندگان در آزمون خبر داد و گفت: ثبت‌نام‌کنندگان تا پانزدهم فروردین برای ویرایش محل استخدامی خود فرصت دارند.

کد خبر 737143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.