ساماندهی نیروهای انسانی در شهرداری زنجان

مدیرکل شهری و شوراهای استانداری زنجان با اشاره به اینکه اقدامات متعددی در حوزه ساماندهی نیروی انسانی در شهرداری‌ها صورت گرفته است، گفت: کاهش سطوح سرپرستی در شهرداری‌ها از جمله این اقدامات است.

سعید خلجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در خصوص نحوه اجرای بند (د) تبصره (۲۰) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور با موضوع بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور به شماره ۱۳۷۵۸ در تاریخ نوزدهم خردادماه ۱۴۰۰، تبدیل وضعیت مشمولان ماده ۲۱ قانون جامع خدمت‌رسانی به ایثارگران، اقدامات لازم در شهرداری‌های استان زنجان انجام شد.

وی افزود: این بند در راستای ایجاد ثبات و امنیت شغلی، با توجه به اولویت‌های اداری و استخدامی، تبدیل وضعیت قراردادهای با حفظ ماهیت شغلی از پیمانکاری حجمی به کارگر رسمی یا قرارداد دائم آن واحد، تهیه و تدوین شده است.

مدیرکل شهری و شوراهای استانداری زنجان اضافه کرد: در همین راستا ۹۹ درصد مشمولان بند «د» و «واو» شهرداری‌ها تبدیل وضعیت شدند که بر اساس آمارهای موجود، تعداد آن‌ها ۵۵۰ نفر است.

خلجی با اشاره به اینکه اقدامات متعددی در حوزه ساماندهی نیروی انسانی در شهرداری‌های استان صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: یکی از این اقدامات کاهش سطوح سرپرستی در شهرداری‌ها است تا تصدی سمت راحت‌تر انجام شود.

وی از برگزاری آزمون‌های سراسری خبر داد و گفت: طی ماه جاری نیز یک آزمون سراسری برای جذب ۹۴ نفر از متقاضیان برگزار خواهد شد که سهم شهرداری زنجان از این تعداد ۷۰ نفر است.

کد خبر 698279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.