دفترچه آزمون استخدامی شهرداری‌های زنجان منتشر شد

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: دفترچه آزمون استخدامی شهرداری‌های زنجان در سایت جهاد دانشگاهی منتشر شده است.

سعید خلجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد؛ استانداری‌های خراسان جنوبی، زنجان، سیستان و بلوچستان، قزوین، کرمان، مرکز ی و هرمزگان به استناد به مجوزهای اخذ شده از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به منظور تأمین بخشی از نیروهای انسانی مورد نیاز شهرداری‌های استان، از افراد واجد شرایط از طریق برگزاری آزمون کتبی و آزمون عملی (برای مشاغل عملیاتی آتش‌نشانی) و پس از طی مراحل گزینش به صورت قرارداد کار معین دعوت به همکاری می‌کند.

وی تصریح کرد: ثبت نام به صورت اینترنتی از روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲ تا پایان روز جمعه ۵ آبانماه ۱۴۰۲ انجام می‌شود و به متقاضیان توصیه می‌شود در مدت زمان فوق، نسبت به ثبت نام اقدام کرده و از موکول کردن آن به روزهای پایانی خودداری کنند.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان با اشاره به اینکه سهمیه استان زنجان از آزمون شهرداری‌های استان ۹۴ نفر است، اضافه کرد: در سایت جهاد دانشگاهی شرایط سنی، رشته‌های مورد نیاز درج شده است.

گفتنی است؛ کارت شرکت در آزمون، از تاریخ سه‌شنبه ۲۳ آبانماه ۱۴۰۲ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس ir.hrtc قرار خواهد گرفت.

آزمون در روز جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام چاپ کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.

انتخاب داوطلبان جهت بررسی مدارک و سایر مراحل بکارگیری به میزان حداکثر سه برابر ظرفیت (در صورت

وجود داوطلب واجد شرایط) از میان داوطلبان دارای بالاترین نمره علمی در هر شغل محل با رعایت اولویت امتیاز مکتسبه صورت می‌پذیرد.

کد خبر 697193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فاطمه IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
    0 0
    سلام طبق بعضی اخبار که تو سایت ها هست نوشتن آزمون استخدامی شهرداری زنجان به سوم‌آذر موکول میشه خواستم‌ ببینم این خبر درست و قطعیه یا نه