دیجی فرصت، مسیریابی با سرعت برای شکار تخفیف ها!

داستان یافتن تخفیف یا مسیریابی تجربه بهترین خرید از طریق دیجی فرصت: آیا می دانستید امروزه در بیشتر مواقع ممکنه مسیریابی های دقیقی در دنیا ارائه نشه و دچار دردسر شویم؟! مثال ملموس که ما را به یاد چنین چیزی می اندازه و همیشه باهاش سروکار داریم همان برنامه های مسیریابی راه ها و مکان ها هست که می بینیم.

اون هم ممکنه به خاطر شرایط جوی یا شاید مشکلات نرم افزاری باشه. خوب این مثال ملموس ساخته دست ماست و جالب اون که حتی در ما انسان ها هم بخاطر سوگیری ها و خطاهای شناختی بسیاری، بهترین و دقیق ترین مسیریابی های ممکن در زندگیمون پیش نمیاد. حال این مورد می تواند در زندگی شخصی مان مانند تصمیم گیری هایی در رابطه با خرید هامون پیش بیاد یا حتی در انتخاب افرادی که داریم. در بسیاری از این اوقات ضرر هم می کنیم و حتی نمی تونیم درصد کمی از اون را جبران کنیم. اصول از لحاظ روانشناختی در انسان ها از دست دادن چیزی، حتی اگر کوچکترین یا بی اهمیت ترین چیز باشه بسیار رنج آور و درد آورتر از آن است که چیزی بدست بیاورند. پس با این احتساب پرسشی که مطرح می شود آن است که راه حل چیست؟ به نظر می رسد که از جهتی و در راستای هدفی که همه ما به صورت روزانه با آن درگیر هستیم بهترین راه حل ممکن را در اختیار داریم. بله دقیقا! باید گفت پلتفرم دیجی فرصت که در قالب و مفهوم یک مسیریاب آنلاین، بهترین و به صرفه ترین خرید ها را از بزرگترین سایت های موجود در کشور، از جمله دیجی کالا، دیجی استایل و بسیاری سایت های دیگر به ما نشان میده که هم اکنون در اختیارمون داشته باشیم. اون هم در دنیای امروز که هم زمانمون محدوده و هم از لحاظ اقتصادی به دنبال خرید های به صرفه تر هستیم. پس چی بهتر از اینکه در عصر اطلاعات و خرید های آنلاین این فرصت را در چَنته داریم و اون هم "دیجی فرصت" ماست. پس بهتره بریم و در ادامه بیشتر با مسیریاب دقیقمون آشنا بشیم.

خدماتی که واقعی هستند!

بله، خدماتی که در قالب فرصت ها به واقعیت تبدیل شدند. دیجی فرصت به صورت کاملا رایگان، نامحدود و همچنین سریع از تخفیف ها، فروش های فوق العاده و نیز افت قیمت محصولات در داخل فروشگاه های اینترنتی بزرگ همچون دیجی کالا به ما خبر میده و تازه جالب تر از اون که تمام این اطلاع رسانی ها به صورت لحظه ای هستند. شما با زمان محدود خودتون می تونید به صرفه ترین خرید را از لحاظ اقتصادی و زمانی داشته باشید. چقدر دلنشینه! این طور نیست؟

سلاح سِری پلتفرم دی جی فرصت!

دیجی فرصت این امکان را مهیا کرده که با استفاده از الگوریتم های مخصوص اُفت قیمت ها و تخفیف های پنهان در سایت هایی همچون دیجی کالا و دیجی استایل اون ها را به سرعت استخراج کنه و در اختیار شما بزاره. جالب اینکه این تخفیف ها و افت قیمت ها کوتاه مدت هستند و دیجی فرصت با سلاح سری خودش اون ها را سریع و به راحتی شکار می کند. شما می توانید با مراجعه لحظه به لحظه به وبسایت یا پلتفرم دیجی فرصت با شکارچی لحظه ها آشنا بشید.

نمودارهایی که به شما اهمیت می دهند!

جالبه که دیجی فرصت برای درک بهتر مخاطبان و همچنین دنبال کنندگان خودش نمودارهایی را هم در اختیار آنها گذاشته! به طور مثال این نمودارها قیمت فروش یک محصول را درباره زمانی 30 روزه نشان می دهند و چی از این بهتره که شما تحلیلی داشته باشید و بهترین زمان ممکن را برای خرید انتخاب کنید. به علاوه دیجی فرصت حتی سوابقی را هم در بازه 60 تا 90 روزه در اختیارتون میزاره که بسیار عالی اند و شما امکان این را دارید که برای تصمیم گیری خرید های آیندتون در رابطه با محصولات و کالاها برنامه ریزی کنید، که باز هم سریع و نامحدوده و با توجه به اینکه این روزها زمان محدودی دارید به شما کمک می کنه.

دیجی فرصت، مسیریابی با سرعت برای شکار تخفیف ها!

طرح های فوق العاده و کُد های تخفیف دلنشین!

فرصتی در لحظه به لحظه! دقیقا درسته، دیجی فرصت اینجا هم کوتاه نیامده و طرح های فوق العاده فروشگاه های اینترنتی را مثل آشناترین آن ها که شب یلدا و عید نوروز است و بسیاری دیگر را رصد کرده و اطلاع رسانی می کنه. به علاوه کد های تخفیفی که در فروشگاه های اینترنتی به صورت اختصاصی و عمومی عرضه می شوند را راستی آزمایی کرده و در اختیار دنبال کنندگان و مخاطبان خود قرار می ده. اما باورکردنی نیست که این مورد هم کاملا رایگان است و شما به صورتی مداوم از محدودیت های زمانی اعمال شده در رابطه با تخفیف ها و فروش های فوق العاده اطالع پیدا می کنید، اون هم حتی از کد های تخفیفی 100 درصدی دیجی کالا و 90 درصدی دیجی استایل! چی از این بهتر؟!

اما هدف شکارچی فرصت ها!

بزرگترین هدف دیجی فرصت، دسترسی آسان به اطلاعات تجارت الکترونیک، بهبود اکوسیستم کسب و کارهای آنالین و نیز تجربه خریدی دلنشین تر و به صرفه تر برای کاربران نهایی می باشد. در واقع دیجی فرصت گرداننده ای است که هم زمان و سود بیشتری را برای مخاطبان خود ذخیره میکنه و هم کسب و کارهای اینترنتی را همراهی نموده و در جهت رشد و پیشرفت آنها قدمی بر می داره. قدم هایی که فرصت می آفرینند! درسته نه؟

کد خبر 736920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.