پایان بازی GTA V چگونه است؟
خرید اکانت gta v online برای ps4 لول بالا

اگر از طرفداران اصلی بازی جی تی ای وی هستید، حتما تا به حال این سوال در ذهن شما ایجاد شده که استودیو راکستار چ پایان بندی برای داستان بازی GTA V دارد؟!

برخلاف نسخه‌های مختلف جی تی ای، در بازی جی تی ای وی شاهد سه پایان متفاوت برای بازی هستیم! علاوه بر بخش آنلاین و چند نفره بازی که در طی مدت اخیر توانسته سود کلانی را برای استودیو بازی سازی راکستار به دست بیاورد، بخش داستانی بازی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و با گذشت چند سال برای کنسول‌های نسل نهمی هم عرضه شده است!

پایان بندی متفاوت و جذاب!

پس از تمام کردن مراحل مختلف بازی جی تی ای وی و انجام دزدی‌ها و سرقت‌های بزرگ، سه شخصیت اصلی بازی یعنی فرنکلین، ترور و مایکل که به عنوان متحدین هم محسوب می‌شوند، از سودی که از سرقت‌ها و دزدی‌های به دست آورده‌اند، کاملا راضی هستند. ولی زیاد طول نمی‌کشد که فرنکلین از دوین وستون و استیو هینس دستور قتل همکاران خود یعنی ترور و مایکل به دلیل ایجاد آشوب و خطرات مختلف را می‌گیرد و مجبور می‌شود که به دوستان خود که روزی به عنوان برادرانش بودند، خیانت کند!

حال دو راه برای بازیکن وجود دارد که باید از بین این دو، یک راه را انتخاب کند! این دو انتخاب در واقع پایان بندی داستان اصلی بازی محسوب می‌شوند که در ادامه این مطلب قصد داریم به شما معرفی کنیم. البته اگر می‌خواهید شخصا این پایان بندی را تجربه کنید و از این بازی اکشن و ماجراجویی لذت ببرید به شما پیشنهاد می‌کنیم که فرصت تهیه اکانت قانونی gta v از سایت worm game را از دست ندهید!

اکانت قانونی بازی 2 PS4 & PS5 GTA V ورم گیم

پایان اول: کشته شدن ترور

پس از اینکه درخواست استیو مبنی بر قتل ترور را قبول کردید، بلافاصله مرحله Something Sensible در بازی آغاز می‌شود! در این راستا فرنکلین برای تعیین زمان و مکان مشخصی برای صحبت با ترور، با وی تماس برقرار می‌کند. در این بین فرنکلین، مایکل را از تصمیم خود مطلع می‌کند و به او گوشزد می‌کند که بین قتل مایکل و ترور، ترور را انتخاب کرده است که مایکل پس از این صحبت بسیار خشمگین و درمانده می‌شود!

وقتی که فرانکلین با ترور دیدار می‌کند، هنگام پیاده شدن ترور از ماشین، فرانکلین اسلحه خود را به سمت ترور می‌گیرد که در این بین ترور موفق می‌شود فرار کند. شما باید در این قسمت به تعقیب ترور پرداخته و سعی کنید هر طور که شده ترور را گرفته و او را به قتل برسانید ولی بدون کمک مایکل نمی‌توانید این کار را انجام دهید. در ادامه مایکل از راه می‌رسد و سعی می‌کند تا با استفاده از خودرو خود به ترور ضربه‌ای وارد کند. ترور بر اثر برخورد با مایکل کنترل خودرو را از دست می‌دهد و با مخزن سوختی که در نزدیکی جاده بود برخورد می‌کند.

حال که ترور زخمی و درمانده شده، از دوست خود فرانکلین درخواست می‌کند که او را بکشد. مایکل از فرانکلین اسلحه را می‌گیرد و به سمت ترور شلیک می‌کند. در اثر برخورد تیر به زمین و ایجاد جرقه بنزین شعله ور شده و ترور در آتش می‌سوزد. پس از این واقعه فرانکلین و مایکل همچنان دوستان هم باقی می‌مانند و یاد و خاطره ترور را زنده نگه می‌دارند.

خرید پولی gta online برای ps5

پایانی دوم: کشته شدن مایکل

حال اگر قصد داشته باشید که از دستور دوین اطاعت کنید، باید سعی کنید که مایکل را به قتل برسانید. البته باید اضافه کرد که بین گزینه‌های پایان بندی داستان بازی، این گزینه یک پایان غیر منطقی و بد برای داستان بازی جی تی ای وی محسوب می‌شود!

به هر حال اگر تصمیم به قتل دوست خود یعنی مایکل گرفته‌اید باید از دستور دوین پیروی کرده و مرحله The Time’s Come را شروع کنید. در ابتدا فرنکلین با ترور تماس می‌گیرد و تصمیم خود را در خصوص قتل مایکل با ترور در میان می‌گذارد که با واکنش خشمگین ترور رو به رو می‌شود.

پس از دست رد زدن ترور، تردیدی در دل فرانکلین در خصوص کشتن مایکل ایجاد می‌شود. در ادامه این داستان فرانکلین با مایکل تماس برقرار می‌کند و زمان و مکان ملاقات را مشخص می‌کند. وقتی که به دیدار مایکل می‌رود، مایکل را شاد و سرزنده ملاقات می‌کند که از زندگی شخصی و خانوادگی خود راضی است و در کنار خانواده خود با خوشحالی زندگی می‌کند. همچنین در این بین دختر مایکل با وی تماس می‌گیرد و خبر قبول دانشگاه را به پدر خود می‌دهد.

مایکل پس از گفتگو با فرانکلین از نوع و لحن صحبت وی متوجه می‌شود که فرانکلین قصد جانش را دارد! پس سریع سوار خودرو خود می‌شود و پا به فرار می‌گذارد. در این تعقیب و گریز طولانی، وارد یک نیروگاه می‌شوید که باید در آن مایکل را به قتل برسانید. پس از یک درگیری طولانی مدت مجبور می‌شوید که به بالای یکی از برج‌های نیروگاه رفته و با مایکل درگیر شوید. پس از رد و بدل شدن دیالوگ‌های مختلف بین هر دو، فرانکلین مایکل را به سمت نرده‌ها هل می‌دهد.

در این بخش باز هم شاهد یک دوراهی هستیم. زمانی که مایکل در حال افتادن است، فرانکلین دست وی را می‌گیرد و حال می‌توانید تصمیم بگیرید که مایکل را رها کنید یا وی را نجات دهید. البته هر دو انتخاب از مرگ مایکل جلوگیری نمی‌کنند زیرا اگر هم مایکل را نجات دهید، مایکل عذر شما را نم‌ی پذرید و همچنین ترور و جیمی نیز قراردادهای خود با شما را به هم زده و تمامی ثروت و سهام مایکل را به خانواده وی می‌بخشند تا درس عبرتی برای شما شود!

سخن پایانی

وجود این پایان بندی‌ها برای بازی GTA V باعث شده است تا گیمر در خصوص اینکه ادامه داستان نسخه‌های بعدی بازی چگونه باشد، سردرگم هستند. در این مطلب سعی شد تا دو پایان غمناک و تأمل برانگیز داستان بازی جی تی ای وی را به شما معرفی کنیم. حال این تصمیم با شما خواهد بود که کدام پایان بندی را برای داستان بازی جی تی ای وی انتخاب می‌کند.

حال اگر از طرفداران اصلی سری بازی‌های اکشن و ماجراجویی مانند GTA V هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که سری به فروشگاه بازی ورم گیم زده و اکانت قانونی جی تی ای وی و هر بازی دیگر را با مناسب‌ترین قیمت تهیه کنید.

کد خبر 736194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.