نوروز امسال تور اروپا بگیر؛۱۲ ماه بعد پرداخت کن!
رزرو تور اروپا لحظه آخر

آژانس گردشگری لحظه آخر با برگزاری تور اروپا به صورت قسطی، راه سفر را هموارتر می‌کند. برای اطلاع از شرایط تور اقساطی همراه باشید و این بار تور فرانسه، ایتالیا، یونان، آلمان و... را با قیمتی مقرون به صرفه بخرید.

تور اروپا دیگر گران نیست! تور اقساطی اروپا زمینه یک سفر نسبتاً مقرون به صرفه و ارزان را برای شما فراهم می‌کند. از آنجایی که سفر به کشورهای اروپایی شامل هزینه‌های زیادی در خصوص رزرو بلیط، رزرو هتل، خورد و خوراک و… می‌شود؛ بنابراین شاید پرداخت نقدی هزینه سفر برای برخی مسافران امکان‌پذیر نباشد. از این رو آژانس گردشگری لحظه آخر با برگزاری تور اروپا به صورت قسطی، راه سفر را هموارتر می‌کند. برای اطلاع از شرایط تور اقساطی همراه باشید و این بار تور فرانسه، ایتالیا، یونان، آلمان و… را با قیمتی مقرون به صرفه بخرید.

شرایط رزرو تور اروپا اقساطی لحظه آخر به چه صورت است؟

برای رزرو تور اروپا اقساطی راه سختی در پیش ندارید. در شرایط رزرو این تور چیزی به اسم ضامن وجود ندارد و تنها باید چند مدرک ساده تهیه کنید. به طور کلی بیشتر آژانس‌های گردشگری در فروش تور اقساطی ۳۰ تا ۵۰ درصد هزینه را در ابتدا دریافت می‌کنند و مابقی مبلغ قسط‌بندی می‌شود. تعداد ماه‌های اقساط اصولاً بین ۱ تا ۱۲ ماه است و در صورتی که مبلغ خیلی سنگین باشد، تعداد ماه‌ها افزایش میابد.

از دیگر مسائلی که قبل از رزرو تور اروپا گردی (تور فرانسه، ایتالیا، یونان، آلمان، اسپانیا و…) باید بدانید این است که آژانس‌های مسافرتی حدود ۳ تا ۵ درصد به عنوان کارمزد دریافت می‌کنند. به ازای هر یک ماه یک چک صیادی و به ازای کل مبلغ نیز یک چک صیادی جداگانه از شما دریافت می‌شود و به این صورت با شرایطی ساده، به اروپا سفر می‌کنید.

چرا سفر به اروپا با تور اقساطی؟ مزایای رزرو این تورها

مسلماً هیچ‌کس از سفری ارزان یا به صورت اقساطی ناراضی نخواهد بود؛ به ویژه اگر اسم کشورهای اروپایی در میان باشد؛ چرا که سفر به کشورهای اروپایی هزینه زیادی را می‌طلبد پس چه بهتر که این سفر را قسطی بروید. اما مزایای دیگر خرید تور اقساطی را در ادامه آورده‌ایم:

    • برنامه زمانی منعطف: شاید دوست داشته باشید برای تعطیلات به یک کشور اروپایی سفر کنید اما برنامه‌ریزی مالی اجازه چنین مسئله‌ای را به شما ندهد؛ بنابراین با تور اقساطی دیگر نیاز چندانی به برنامه‌ریزی مالی ندارید و می‌توانید به راحتی سفر کنید.

    • گزینه‌ای مقرون به صرفه: مسلماً پرداخت هزینه سفر به صورت نقدی چندان مقرون به صرفه نیست؛ اما با رزرو تورهای اقساطی به راحتی می‌توانید سفری مقرون به صرفه را تجربه کنید و با پرداخت نصف یا کمتر کل هزینه، به اروپا بروید.

    • سرمایه‌گذاری بیشتر روی تفریح و خرید: به جای اینکه تمام سرمایه سفر خود را به رزرو تور بدهید، می‌توانید با پرداخت بخشی از آن، نیمی دیگر از هزینه را برای خرید و تفریح بیشتر بپردازید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

تور اروپای لحظه آخر به چه کشورهایی برگزار می‌شود؟

با تور اقساطی به اروپا سفر کنید.

کشورهای مختلفی در اروپا وجود دارد؛ اما محبوب‌ترین تورهای اروپایی که در آژانس گردشگری لحظه آخر نیز برگزار می‌شود شامل تور فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، چک، اتریش، سوئیس و کاناداست. همچنین در برخی ایام شاهد برگزاری تورهای ترکیبی اروپا هستیم که بسیار محبوب و مقرون به صرفه هستند؛ بنابراین به هر مقصدی که بخواهید می‌توانید با تور اروپاگردی سفر کنید و نهایت لذت را ببرید. برخی از این تورها به صورت اقساطی برگزار می‌شوند و می‌توانید با پرداخت ۳۰ تا ۵۰ درصد هزینه سفر کنید.

تور اروپا اقساطی ویژه نوروز ۱۴۰۳

لحظه آخر برای نوروز یک تور جذاب و یه یادماندنی به اروپا برگزار می‌کند؛ تور اروپای نوروز ۱۴۰۳ به مقصد فرانسه برگزار می‌شود و زمان برگزاری آن نیز ۳ تا ۱۰ فروردین با ۶ شب اقامت است. این تور با ایرلاین پگاسوس برگزار شده و ساعت ۴:۱۵ دقیقه از تهران شروع به حرکت می‌کنید و ۳:۲۰ دقیقه صبح نیز زمان برگشت شماست. در این تور یک توقف کوتاه در فرودگاه استانبول نیز خواهید داشت. اگر به فرانسه و جاذبه‌های زیبای آن علاقه دارید و ترجیح می‌دهید نوروز خود را در این کشور خاص بگذرانید، می‌توانید با ۷۵۰ یورو این تور را رزرو کرده و ۶ شب در فرانسه اقامت داشته باشید. البته این تور قابلیت قسط‌بندی نیز دارد و ۳۰ درصد از مبلغ کل به عنوان پیش پرداخت از شما دریافت می‌گردد. مابقی مبلغ را باید در ۶ تا ۱۲ ماه پرداخت نمائید.

مدارک مورد نیاز برای ررو این تور ۱ چک صیادی، کپی کارت ملی، آدرس و شماره تماس محل سکونت و در نهایت مدارک شغلی یا سند سبز ماشین است. این تور شامل بلیط رفت و برگشت، اقامت در هتل، ترانسفر فرودگاهی و بیمه مسافرتی است.

اروپاگردی در نوروز امسال؛ با تور اروپای لحظه آخر

تور اروپا نوروز از لحظه آخر

اگر برنامه خود را برای نوروز ۱۴۰۳ چیده‌اید و دوست دارید با تور اقساطی سفر کنید، تور اروپا و تور فرانسه لحظه آخر بهترین گزینه برای شماست. این تور با فراهم کردن شرایط اقساطی، راه را برای شما برای سفر به اروپا هموار خواهد کرد. به منظور مشاهده انواع تورهای اروپا به سایت گردشگری لحظه آخر مراجعه نمائید و اطلاعات کامل تور را مشاهده کنید.

کد خبر 735951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.