هشتمین ایستگاه آتش‌نشانی زنجان افتتاح شد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با اشاره به افتتاح هشتمین ایستگاه آتش نشانی زنجان گفت: این ایستگاه مادر تخصصی خواهد بود که در مساحت ۴۷۰ متر زمین و ۶۰۰ متر زیربنا ساخته شده که قرار است ایستگاه آموزش محور شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، مجید امیرفضلی در جریان افتتاح هشتمین ایستگاه آتش‌نشانی زنجان اظهار کرد: با توجه به آمار جمعیتی زنجان، نیاز به راه‌اندازی ایستگاه آتش‌نشانی جدید بود که خوشبختانه به آن رسیدیم.

وی در خصوص مشخصات ایستگاه هشتم آتش‌نشانی زنجان، تصریح کرد: این ایستگاه مادر تخصصی خواهد بود که در مساحت ۴۷۰ متر زمین و ۶۰۰ متر زیربنا ساخته شده و قرار است، ایستگاه آموزش محور شود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با بیان اینکه امیدواریم در سال آینده نیروی مورد نیاز ایستگاه نیز تأمین شود، افزود: ایستگاه هشتم آتش‌نشانی زنجان قرار است، مناطق میدان تره بار و حوالی آن را تحت پوشش قرار دهد.

وی در خصوص آماده‌باش نیروهای آتش‌نشانی زنجان در آستانه چهارشنبه آخر سال گفت: جهت جلوگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال ۳۵ نقطه آتش‌نشانی در سطح شهر مستقر خواهد بود.

مجید ناصحی‌مقدم رئیس شورای شهر زنجان نیز با اشاره به اینکه دو سال قبل که روزهای اولیه شورای شهر بود، آتش‌نشانی زنجان مشکلات زیادی داشت، گفت: جهت برطرف کردن این مشکلات یک نقشه راه تهیه شد.

وی با اشاره اینکه آتش‌نشانی حتی نردبان هم جهت خدمت‌رسانی نداشت، افزود: ما در شهری با جمعیت ۵۰۰ هزار نفر هستیم که رشد کرده است اما ساختار خدمت‌رسانی آن تغییری نکرده و شهر بزرگ شده است اما متأسفانه امکانات ندارد.

رئیس شورای شهر زنجان با بیان اینکه برای مدرن‌سازی ایستگاه‌های آتش‌نشانی تلاش زیادی شده است، اضافه کرد: باید در راستای تجهیز کردن و ایمن شدن شهر تلاش شود تا شاهد شهر جزیره‌ای نباشیم.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در جهت پیشرفت زنجان، ایجاد کانال در راستای مدیریت آب‌های سطحی شهر زنجان را بی‌نظیر عنوان کرد و گفت: با تکمیل پروژه محور شهیدان کریمی نیز شرق و غرب زنجان به هم متصل می‌شود.

علیرضا فیروزفر شهردار زنجان نیز ادامه گفت: یک واقعیت ملموس این است که شهر باید برون‌داد تحولی داشته باشد و بازخورد مردم این است که رضایت نسبی حاصل شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه امنیت و ایمنی شهرداری زنجان تقریباً مجهز شده است، افزود: ماشین‌آلاتی که وارد مجموعه شهرداری شده، بی‌نظیر است.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه در دو سال گذشته حتی یک خطا هم در شهرداری زنجان صورت نگرفته است، تصریح کرد: شهرداری زنجان تلاش کرده است عملکرد مطلوبی در خدمت‌رسانی به شهروندان داشته باشد.

کد خبر 735227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.