۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
قیمت خودرو امروز ۲۱ اسفند + جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت خودرو امروز _دوشنبه بیست‌ویکم اسفند_ در بیشتر محصولات داخلی کاهشی است و خودروهای مونتاژی نیز بر مدار افت یا ثبات قیمت قرار دارند.

در میان محصولات داخلی بیشترین افت قیمت مربوط به گروه هایما است که نوع اس ۷ این محصول با ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افت قیمت به نرخ یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون رسید و هایما ۸ اس نیز با ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان ریزش نرخ نسبت به روز گذشته به مبلغ یک میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

دنا پلاس توربو ۶ سرعته با یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته به نرخ ۸۷۲ میلیون تومان و دنا پلاس توربو اتوماتیک با یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان کاهش به ۹۷۰ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای پارانوما با یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان افت قیمت، نرخ ۷۷۰ میلیون را به ثبت رساند و پژو ۲۰۷ تیپ ۵ و پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک با یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان افت قیمت به ترتیب با نرخ ۶۷۴ میلیون تومان و ۷۳۱ میلیون تومان در بازار با ارزش‌گذاری می‌شود.

رانا پلاس پارانوما ارتقا با ۹۰۰ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به دیروز در مدار قیمتی ۶۷۰ میلیون تومان وارد شد و تارا اتوماتیک V۴ با یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کاهش به نرخ یک میلیارد و ۱۸۵ میلیون معامله می‌شود.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۶۴ میلیون تومان، سورن پلاس (فول) با قیمت ۷۲۲ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۳۳ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۶۳ میلیون تومان، دنا پلاس (تیپ ۱) با قیمت ۷۷۵ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۷۰ میلیون تومان، پژو پارس ۶۴۷ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ۶۷۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۴۶ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای برقی ۷۵۴ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۰۲ میلیون تومان، رانا پلاس ۵۹۹ میلیون تومان، تارا دستی (ارتقا) ۷۹۹ میلیون تومان، تارا اتوماتیک ۸۹۰ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۳۷ میلیون تومان، کوییک ۳۹۵ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۰۷ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۱۱ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۱۱ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۷۲ میلیون تومان، پیکاپ کارون ۸۴۶ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۲۱ اسفند + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی نیز قیمت بیشتر محصولات رو به کاهش است و تعداد کمی از محصولات نیز رشد اندک قیمت را تجربه می‌کنند.

رکوردار کاهش قیمت فونیکس FX (۱.۶) و دیگنیتی پرستیژ است که با ۴ میلیون تومان ریزش قیمت نسبت به روز گذشته ۲ میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان و ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان ارزش‌گذاری شدند و تیگو ۸ پرومکس نیز با ۴ و نیم میلیون تومان افت قیمت به ۲ میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان رسید.

X۲۲ پرو اتوماتیک با یک میلیون کاهش به نرخ یک میلیارد و ۶۰ میلیون رسید و X۳۳ کراس (اتوماتیک) با ریزش یک میلیونی قیمت نسبت به روز گذشته به نرخ یک میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود. X55 پرو نیز با کاهش ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی قیمت در محدوده یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان و رکورددار کاهش قیمت قرار گرفت.

در جایگاه بعدی آریز و۵ اسپورت با افت ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی قیمت قرار دارد که به نرخ یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان مبادله می‌شود و تیگو ۸ پرو نیز با همین میزان کاهش قیمت به نرخ دو میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان رسید.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۸۹۰ میلیون تومان، X۲۲ پرو اتوماتیک با قیمت یک میلیارد و ۶۰ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت ۹۹۶ میلیون تومان، آریزو ۵ با قیمت یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو دو میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۴۲ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان، رسپکت یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۲۱ اسفند + جدول

کد خبر 734935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.