مدیریت شهری در خصوص بیمارستان خانواده و کارخانه قند نقش جهان گزارش دهد

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیریت شهری گزارشی در خصوص سرمایه‌گذاری، بهره‌وری، فرصت‌های اقتصادی و سرمایه‌های چند هزار میلیاردی همچون بیمارستان خانواده و کارخانه قند نقش‌جهان بدهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا مجید نادرالاصلی امروز _یکشنبه بیستم اسفند_ در نطق میان دستور صدوبیست‌وپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، با تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: از تلاش همکاران مدیریت شهری در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری که موجب حضور پرشور مردم و تشکر رهبر انقلاب اسلامی شد تقدیر می‌کنیم؛ هفته گذشته از تلاش مدیریت شهری در این خصوص صحبت کردم و به اطلاع شهردار اصفهان رسید که سپاسگزارم.

وی افزود: در هفته پایانی سال ناگفته‌ها و گفته‌های فراوانی از امور انجام شده یا تعویق افتاده وجود دارد که در کنار همه اتفاقات خوب این روزها از جمله آماده‌سازی شهر برای استقبال از سال جدید و ماه مبارک رمضان که نمونه آن افتتاح نمایشگاه قرآن است، باید به آن‌ها پرداخت.

نادرالاصلی ادامه داد: از دیگر اقدامات این روزها آرایش و پیرایش شهر در اجرای طرح‌های عمرانی به‌ویژه در حوزه حمل‌ونقل و راه است، اما خبرهای خوبی از بهینه‌سازی ظرفیت‌های شهری در دست نیست.

وی افزود: مدیریت شهری گزارشی در خصوص سرمایه‌گذاری، بهره‌وری، فرصت‌های اقتصادی و سرمایه‌های چند هزار میلیاردی همچون بیمارستان خانواده بدهد که برای شهرداری ارزش مادی و معنوی دارد، اما آن را رها کرده و مدیریت آن را به کسانی که نه عِرق و نه تخصص لازم را دارند داده است، همچنین مشکلات عدیده کارخانه قند نقش‌جهان، بازی‌های سیاسی مدیریتی، به تعویق افتادن پرداخت‌ها و شیوع خبر تأخیر در پرداخت حقوق و عیدانه‌ها به کارگران از دیگر اخبار بد این روزهاست.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مسائل درباره صیانت نکردن از سرمایه‌های عظیم و تضییع بیت‌المال زیاد است و در حال حاضر از پرداختن به آن معذورم، اما متأسفانه با فرار رو به جلو ما را متهم به سرمایه‌سوزی می‌کنند.

وی در خصوص سرمایه‌های منقول و غیرمنقول بیان کرد: ما فرصت سرمایه سازی را از خود دریغ کرده‌ایم، از جلسات چندساعته و فرصت گذاشتن برای گفتن مطالب بی‌ربط و باربط اطلاع داریم و جایگاه شما را به عنوان شهردار اصفهان بلندمرتبه می‌دانیم، ای کاش از قبیل این جلسات را برای ما نمایندگان نیز می‌گذاشتند تا گفته شود که در این سال چه اتفاقات خوبی را باید برای مردم برای در حوزه‌های مختلف مانند محیط زیست، آلایندگی، تأمین آب و جاری شدن زاینده‌رود رقم می‌زدیم.

نادرالاصلی اظهار کرد: همچنین از همکاران خود که در مدیریت شهری لایحه‌ای را برای تأمین هزینه‌های انتقال طرح آب از جنوب به اصفهان آوردند، تشکر می‌کنم.

کد خبر 734771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.