۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
قیمت خودرو امروز ۱۹ اسفند + جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت خودرو امروز _شنبه نوزدهم اسفند_ در بیشتر محصولات داخلی و مونتاژی رو به کاهش است و تعداد اندکی از محصولات نیز در مدار رشد قیمت قرار دارند.

تارا اتوماتیک V4 با سه میلیون افزایش قیمت نسبت به روز گذشته رکورددار گرانی است و به نره یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

رانا پلاس پانوراما (ارتقا) نیز با ۷۰۰ هزار تومان افزایش قیمت به نرخ ۶۸۵ میلیون تومان رسید.

دنا پلاس توربو اتوماتیک (ارتقا) نیز با ۵۰۰ هزار تومان افزایش به قیمت یک میلیارد و ۳۰ میلیون تومان و دنا پلاس توربو اتوماتیک با ۲۰۰ هزار تومان افزایش به قیمت ۹۸۲ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

بیشترین کاهش قیمت نیز مربوط به هایما اس ۵ (S5) جدید، هایما اس ۷ (S۷) و هایما اس ۷ صندوق برقی است که با یک میلیون تومان کاهش قیمت نسبت به روز و به ترتیب با نرخ یک میلیارد و ۵۲۰، یک میلیارد و ۶۶۵ و یک میلیارد و ۶۹۰ تومان معامله شدند.

پژو پارس سفارشی و رانا پلاس با کاهش قیمت ۴۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به نرخ ۶۸۱ میلیون تومان و ۶۰۲ میلیون تومان رسیدند.

در محصولات گروه سایپا نیز کوییک S استاندارد بیشترین کاهش را ثبت کرد و به قیمت ۴۱۹ میلیون تومان مبادله می‌شود. بیشترین افزایش قیمت مربوط به سایپا ۱۵۱ است که یک میلیون افت قیمت نسبت به روز گذشته را ثبت کرد.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۷۰ میلیون تومان، سورن پلاس (فول) با قیمت ۷۲۸ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۴۳ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۷۸ میلیون تومان، دنا پلاس (تیپ ۱) با قیمت ۷۷۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۸۲ میلیون تومان، پژو پارس ۶۵۶ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ۶۸۱ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۴۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای برقی ۷۵۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۰۸ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۰۲ میلیون تومان، تارا دستی (ارتقا) ۷۹۹ میلیون تومان، تارا اتوماتیک ۸۹۰ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۶۵ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۸۱۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۱۸ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۴۲ میلیون تومان، کوییک ۳۹۵ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۰۸ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۱۵ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۱۳ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۷۰ میلیون تومان، پیکاپ کارون ۸۴۶ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۱۹ اسفند + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی نیز قیمت بیشتر محصولات رو به کاهش است و تعداد کمی از محصولات نیز رشد اندک قیمت را تجربه می‌کنند.

X۳۳ کراس (اتوماتیک) و تیگو ۸ پرو با یک میلیون تومان افزایش به نرخ یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان و دو میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان رسیدند.

وانت کاپرا با ۸۰۰ هزار تومان افزایش و نرخ یک میلیارد و ۱۵۳ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود و کی‌ام‌سی J۷ نیز با ۶۰۰ هزار تومان افزایش در جایگاه بعدی رشد قیمت قرار می‌گیرد.

قیمت هیوندای النترا با هفت میلیون کاهش به سه میلیارد و ۲۰ میلیون رسید، دیگنیتی پرستیژ با دو میلیون کاهش قیمت به دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان رسید.

X۳۳ کراس (اتوماتیک) و تیگو ۸ پرو با یک میلیون تومان افت قیمت به ترتیب با نرخ یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون و دو میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۰۲ میلیون تومان، X۲۲ پرو اتوماتیک با قیمت یک میلیارد و ۸۰ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۱۰ تومان، آریزو ۵ با قیمت یک میلیارد و ۲۹۵ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو یک میلیارد و ۸۷۸ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو دو میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۴۲ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان، رسپکت یک میلیارد و ۴۲۵ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم دو میلیارد و ۵۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۱۹ اسفند + جدول

کد خبر 734343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.