۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
قیمت خودرو امروز ۱۷ اسفند + جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _پنجشنبه هفدهم اسفند_ در بیشتر محصولات شرایط کم‌نوسانی دارد و در بین ۱۰ محصول مورد بررسی، هفت مدل با همان قیمت دیروز خرید و فروش می‌شوند.

سه خودروی تولیدی سایپا، یعنی تیبا صندوق‌دار SX و هاچ‌بک EX به همراه پراید وانت بدون تغییر در بازار به فروش می‌رسند.

پژو پارس، سدان محبوب ایران‌خودرو که در روزهای گذشته رکورددار افزایش قیمت بود، امروز ثابت ماند.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک و پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما نیز با نرخ‌های دیروز پای معامله شدند. تارا اتوماتیک و تارا دنده‌ای تنها محصولاتی هستند که مانند روزهای گذشته قیمت افزایشی دارند. پژو ۲۰۷ پانوراما دنده‌ای تنها محصول ارزان‌شده بازار است که نسبت به دیروز ۱.۳۳ درصد ارزان‌تر خرید و فروش می‌شود.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۷۲ میلیون تومان، سورن پلاس (فول) با قیمت ۷۲۷ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۴۶ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۷۸ میلیون تومان، دنا پلاس (تیپ ۱) با قیمت ۷۷۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۸۰ میلیون تومان، پژو پارس ۶۵۷ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ۶۸۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۴۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای برقی ۷۵۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۰۸ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۰۶ میلیون تومان، تارا دستی (ارتقا) ۷۹۹ میلیون تومان، تارا اتوماتیک ۸۹۰ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۸۰۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۲۰ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۴۲ میلیون تومان، کوییک ۳۹۵ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۱۰ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۱۸ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۱۲ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۷۰ میلیون تومان، پیکاپ کارون ۸۴۶ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۱۷ اسفند + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودرو در بازار خودروهای مونتاژی نیز روند مشابهی دارد و در بین ۱۰ محصول مورد بررسی، هفت مدل تغییری نسبت به دیروز ندارند.

فیدلیتی پرایم هفت‌نفره و پنج‌نفره تولیدی بهمن موتور، همچنان به روند صعودی خود ادامه می‌دهد و امروز هم به‌ترتیب رشد ۰.۲ و یک درصدی را ثبت کردند.

فونیکس آریزو ۶ پرو بیش از ۲.۱ درصد رشد قیمت را ثبت کرد تا پرچم‌دار گرانی در بازار امروز باشد و یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان معامله شود.

دیگنیتی پرایم دیگر خودروی پرحاشیه بهمن موتور نیز امروز بدون تغییر کار خود را آغاز کرد.

تیوولی، فوتون، گلف GTI، تیگو ۷ و کی‌ام‌سی T8 دیگر محصولات مونتاژی نیز بدون تغییر قیمت در بازار معامله می‌شوند.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۱۱ میلیون تومان، X۲۲ پرو اتوماتیک با قیمت یک میلیارد و ۸۰ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۱۸ تومان، آریزو ۵ با قیمت یک میلیارد و ۲۹۵ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو یک میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو دو میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۴۲ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان، رسپکت یک میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۸۶۵ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم دو میلیارد و ۵۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۱۷ اسفند + جدول

کد خبر 733980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.