ساعت هوشمند boAt Lunar Embrace چه مشخصاتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند boAt Lunar Embrace در رنگ‌های مشکی و خاکستری با قیمت ۳۴.۹۸ دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، ساعت هوشمند boAt Lunar Embrace که به تازگی عرضه شده است، دارای بدنه فلزی بادوام و نمایشگر ۱.۵۱ اینچی AMOLED است، همچنین به قابلیت تماس بلوتوثی مجهز شده است که به کاربران اجازه می‌دهد به‌طور مستقیم از طریق ساعت هوشمند تماس برقرار کنند و حداکثر ۲۰ مخاطب را ذخیره کنند.

ردیابی سلامت و تناسب اندام ویژگی قابل توجه ساعت هوشمند boAt Lunar Embrace در نظر گرفته شده است، به‌طوری که به حسگرهایی برای سنجش ضربان قلب، اندازه‌گیری میزان اکسیژن خون، استرس، الگوهای خواب و ردیابی قاعدگی مجهز شده است؛ گجت پوشیدنی یادشده از بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی نیز پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند boAt Lunar Embrace گواهی IP68 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر گردوغبار و آب مقاوم است، این محصول قابلیت‌هایی مانند بازی‌های داخلی، کنترل موسیقی و به‌روزرسانی آب و هوا را ارائه می‌دهد؛ این ساعت هوشمند با یک بار شارژ در صورت استفاده منظم تا هفت روز شارژ دارد.

ساعت هوشمند یادشده در رنگ‌های مشکی و خاکستری با قیمت ۳۴.۹۸ دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 733727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.