شاخص آلودگی هوای تهران به تفکیک مناطق امروز دوشنبه ۱۴ اسفند + وضعیت

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز با قرار گرفتن روی شاخص ۱۳۸ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _دوشنبه چهاردهم اسفند_ طی ساعات منتهی به ۹:۰۰ صبح در دستگاه سنجش کیفیت هوای ایستگاه‌های اسلام‌شهر با شاخص ۱۷۱، باغستان شهریار با شاخص ۱۶۲، باقرشهر با شاخص ۱۹۴، بهارستان با شاخص ۱۶۷، پاسداران با شاخص ۱۵۳، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۱۵۶، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۱۵۲، تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۵۱، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۱۵۳، سلامت با شاخص ۱۵۹، در وضعیت هوای ناسالم (قرمز) قرار دارد.

در همین راستا، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۱۵۶، شریف منطقه دو با شاخص ۱۵۳، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۱۶۲، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۱۶۱، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۷۸، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۱۶۰، علم و صنعت با شاخص ۱۵۱، فرمانداری شهرری با شاخص ۱۷۷، قرچک با شاخص ۱۶۵، لواسانات با شاخص ۱۵۲، منطقه ۱۵ با شاخص ۱۶۸، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۱۵۶، ورامین با شاخص ۱۵۶، در وضعیت هوای ناسالم (قرمز) ثبت شدند.

قابل توجه است که امروز سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اقدسیه منطقه یک با شاخص ۱۱۴، امام خمینی با شاخص ۱۰۴، پاکدشت با شاخص ۱۴۳، پردیس با شاخص ۱۴۶، پونک با شاخص ۱۲۴، پیشوا با شاخص ۱۲۴، دانشگاه تهران با شاخص ۱۳۹، دماوند با شاخص ۱۲۵، سرخه حصار با شاخص ۱۳۱، شهرداری منطقه دو با شاخص ۱۳۶، شهریار با شاخص ۱۵۰، گلبرگ منطقه هشت با شاخص ۱۲۴، ملارد با شاخص ۱۴۷ و وردآورد منطقه ۲۲ با شاخص ۱۴۲، در موقعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

به این ترتیب، دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۹۶، اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۹۷، پارک رازی با شاخص ۹۷، چشمه با شاخص ۸۴، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۹۲، رباط کریم با شاخص ۷۳، ژئوفیزیک با شاخص ۹۹، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۹۳، قدس با شاخص ۸۵، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۹۱، در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شدند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 733111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.