خودروی حامل ۲۰ کیلوگرم تریاک توقیف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از توقیف یک دستگاه خودرو سواری ام‌وی‌ام حامل ۲۰ کیلو تریاک و دستگیری دو سوداگر مرگ در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، احمد نیکبخت اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان با اشراف اطلاعاتی خود و با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از انتقال محموله مواد مخدر در یکی از محورهای مواصلاتی سطح استان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محور مورد نظر اعزام شدند و با انجام اقدامات میدانی گسترده در نهایت خودرو حامل مواد مخدر را شناسایی و در یک عملیات دقیق و ضربتی خودرو را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشاره به کشف ۲۰ کیلوگرم تریاک از خودرو توقیفی تصریح کرد: در این عملیات دو سوداگر مرگ دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

نیکبخت با تاکید بر عزم جدی پلیس برای مقابله با سوداگران مرگ خاطرنشان کرد: شهروندان هرگونه اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

کد خبر 731779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.