یاصاحب‌الزمان(عج)؛ هرآنچه که داریم، نذر سلامتی‌ات

سیل جمعیت امروز، زیر برف و باران ۱۱۹٠ امین سال تولد مولایشان را دور هم جشن گرفتند و در مسیر هرکس، هرآنچه که داشت را آورده بود تا نذر سلامتی او کند، به امید آنکه مولا گوشه چشمی به ما کنند و جشن تولد ۱۱۹۱ سالگی‌شان پرشکوه‌ترین جشن عالم با حضور صاحب اصلی‌اش شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، همه دعوتید به بزرگ‌ترین جشن تولد جهان در تاریخ ۱۵ ماه شعبان و آدرس آن در جای جای این مرز پرگهر است.

این متن کارت دعوتی است که از جای جای ایران به‌دست مردم منتظر رسیده تا هر آن کس که در انتظار او است، در این جشن بزرگ شرکت کند.

ساعت حوالی ۱٠ صبح را نشان می‌دهد و اینجا، خیابان ولیعصر اصفهان میعادگاه عاشقان است و آسمان نیز به یمن قدوم او رحمت خود را بر سر این مردم همیشه در صحنه نازل می‌کند.

اینجا میزبان عاشقانی خسته جان است که با دل پرامید برای عرض شادباش قدم در این مسیر گذاشته‌اند و برف و باران نه تنها مانع از حضور آن‌ها نشده، بلکه عاشقان واقعی را در این مسیر کشانده است.

موکب به موکب و در هر قدم، صدای صلوات به گوش می‌رسد و وقتی موکب‌دارانی که با عشق و بدون هیچ سرپوشی زیر این برف ایستاده و خدمت‌رسانی می‌کنند، می‌پرسی علت حضورت چیست، یک جمله می‌گوید کار را تمام می‌کند؛ «به عشق آقا…»

می‌گویند زمان نزول باران هنگامه استجابت دعاست و در روز میلاد او، زیر این باران رحمت، مگر می‌توان جز او را خواست و صدا کرد؟

ساعت به ۱۱ می‌رسد و جمع مستان، اندک اندک به میدان امام علی (ع) می‌رسند و در محوطه حسابی تدارک دیده‌اند اما جایگاه و صندلی‌ها به محوطه بازار منتقل می‌شود و برخلاف پیش‌بینی برخی افراد، جمعیت دقیقه به دقیقه بیشتر می‌شود و این مردم پای کارتر از آن هستند که با برف و باران عقب بکشند.

سیل یاران مهدی موعود (عج) هرطور که شده خود را به جمعیت عشاق می‌رسانند و شانه به شانه هم، او را صدا می‌زنند.

در میان این جمعیت، حضور مسئولان نیز به چشم می‌خورد و در این میان سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان نیز با حضور بر جایگاه اظهار می‌کند: به برکت قدوم امام زمان (عج) اصفهان ما سراسر بارندگی شده از حضور شما مردم تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی ادامه می‌دهد: در موکب‌های مختلف ایستادیم و این شور و نشاط در این برف و باران ستودنی است.

ساعت ۱۲:۱۵ را نشان می‌دهد و وقت اذان است؛ در این لحظات مردم عاشقانه دعای سلامتی سفرکرده‌شان را زیر لب زمزمه می‌کنند و این فرازها، به نوای گرم اذان ختم می‌شود.

این سیل جمعیت امروز ۱۱۹٠ امین سال تولد مولایشان را دور هم جشن گرفتند و در مسیر هرکس، هرآنچه که داشت را آورده بود تا نذر سلامتی او کند، به امید آنکه مولا گوشه چشمی به ما کنند و جشن تولد ۱۱۹۱ سالگی‌شات پرشکوه‌ترین جشن عالم با حضور صاحب اصلی‌اش شود.

کد خبر 730787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.