۲۰ نامزد انتخاباتی در استان زنجان انصراف دادند

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان گفت: ۲۰ نامزد انتخاباتی در استان زنجان انصراف دادند.

ولی‌الله رحیمی در گفت‌وگو با ایمنا اظهار کرد: آمار کاندیداهایی که تاکنون به صورت رسمی انصراف خود را به ستاد انتخابات اعلام کرده‌اند ۲۰ نفر است.

وی افزود: از کل انصراف دهندگان ۱۲ نفر مربوط به حوزه انتخابیه زنجان و طارم است.

رحیمی ادامه داد: همچنین ۶ نفر در حوزه انتخابیه ماهنشان و ایجرود؛ یک نفر در حوزه انتخابیه ابهر، خرمدره و سلطانیه و یک نفر هم در حوزه انتخابیه خدابنده انصراف داده است.

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان یادآور شد: ۷۷۲ شعبه اخذ رأی در استان تعیین شده است و در مجموع ۱۱ هزار نفر از استان زنجان در جمع‌آوری آرای مردم دخیل خواهند بود. رحیمی اظهار داشت: عوامل اجرایی در اخذ رأی استان زنجان تاکنون به مدت پنج هزار نفر ساعت آموزش دیده‌اند و این آموزش‌ها همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ۳۲ فرایند کلی در برگزاری انتخابات ترسیم شده است، تصریح کرد: هم اکنون در فرایند ۲۴ این انتخابات هستیم و به تدریج با طی مراحل بعدی به روز برگزاری انتخابات خواهیم رسید. رحیمی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم در استان اندیشیده شده است، افزود: انتخابات در این دوره در یک هشتم از حوزه‌ها الکترونیکی انجام می‌شود و در استان زنجان نیز انتخابات در حوزه زنجان و طارم به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد.

کد خبر 730460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.