۹۳ نامزد از استان زنجان برای حضور در برنامه تلویزیونی ثبت‌نام کردند

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: بر اساس آمارهای احصا شده از صداوسیما ۹۳ نامزد در استان زنجان برای حضور در برنامه تلویزیونی ثبت‌نام کرده‌اند.

‌ابوالفضل رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: یکی از ابزارهای تبلیغاتی که امکان تبلیغات برای کاندیداهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و انتخابات مجلس شورای فراهم شده است، تبلیغ از طریق صداوسیما است.

وی با اشاره به اینکه طبق اعلام صدا و سیما چهار کانال در استان زنجان برای تبلیغات کاندیداها پیش‌بینی شده است، افزود: کاندیداها با حضور در برنامه تلویزیونی به مدت معینی فرصت دارند که برنامه‌های خود را اعلام کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه بر اساس آمارهای احصا شده ۹۳ نامزد از ۲۶۷ کاندیدای تأیید صلاحیت شده برای حضور در برنامه تلویزیونی اعلام حضور کرده‌اند، گفت: طبق این آمار ۴۹ نفر از حوزه انتخابیه زنجان و طارم، ۱۲ نفر از حوزه انتخابیه ابهر، خرمدره و سلطانیه، ۱۸ نفر از حوزه انتخابیه خدابنده، ۱۴ نفر از حوزه انتخابیه ماهنشان و ایجرود برای حضور در این برنامه اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین برای بحث مناظره نیز ۶۷ نفر اعلام آمادگی کرده‌اند که شامل ۳۵ نامزد از حوزه انتخابیه زنجان و طارم، هفت نامزد از حوزه انتخابیه ابهر، خرم‌دره و سلطانیه، ۱۴ نفر از حوزه انتخابیه خدابنده و ۱۱ نفر از حوزه انتخابیه ماهنشان و ایجرود است.

رفیعی با اشاره به اینکه بحث حضور نامزدها در کانال‌های تلویزیونی در ایام تعیین شده برای تبلیغات انجام خواهد شد، اضافه کرد: مدت زمان مجاز برای تبلیغات از سوم اسفند تا صبح روز دهم اسفند خواهد بود، یعنی ۲۴ ساعت قبل از انتخابات تبلیغات به پایان می‌رسد.

وی ادامه داد: هدف از ایجاد بسترهای تلویزیونی برای معرفی نامزدها شناخت بیشتر مردم، همچنین مشارکت مردم در انتخابات است.

کد خبر 728359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.