سقف هزینه‌های انتخاباتی داوطلبان نباید از ۷۵۰ میلیون تومان بیشتر باشد

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: سقف هزینه‌های انتخاباتی داوطلبان مجلس نباید از ۷۵۰ میلیون تومان بیشتر باشد.

ابوالفضل رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان با بیان اینکه فرصت بررسی صلاحیت‌ها و فرصت جابجایی حوزه‌های انتخابیه داوطلبان به اتمام رسید، اظهار کرد: ۲۶۰ نفر از چهار حوزه انتخابیه استان زنجان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به رقابت خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه این آمار نسبت به دوره یازدهم مجلس (۱۱۶ نفر)، ۱۲۴ درصد رشد داشته است افزود: ۲۳۳ نفر از این تعداد را آقایان و ۲۷ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.

رفیعی گفت: از حوزه انتخابیه زنجان و طارم ۱۵۳ نفر؛ ابهر، خرمدره و سلطانیه ۴۱ نفر؛ خدابنده ۲۸ نفر و ماهنشان و ایجرود ۳۸ نفر به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخاباتی زنجان با بیان اینکه سقف هزینه کرد هر نامزد انتخاباتی برای این دوره از انتخابات از سوی وزارت کشور تعیین شده است گفت: ۷۵۰ میلیون تومان سقف میزان هزینه‌های انتخاباتی و تبلیغاتی هر نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه زنجان - طارم و ۵۵۰ میلیون تومان برای سه حوزه دیگر استان تعیین شده است و تمامی دخل و خرج نامزدها بایستی صرفاً در حساب اعلام شده ثبت شود.

وی تصریح کرد: تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد سوم اسفند آغاز و تا ساعت ۸ صبح دهم اسفند ادامه خواهد داشت.

گفتنی است؛ استان زنجان در مجلس شورای اسلامی پنج نماینده از چهار حوزه انتخابیه دارد.

کد خبر 729821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.