دمای هوا همچنان سیر نزولی دارد / امروز در کدام مناطق برف و باران می‌بارد ؟

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به کاهش دما در نیمه شرقی، از تداوم بارش برف و باران در مناطقی از کشور خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در غرب، شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق، شرق و ارتفاعات البرز، بارش باران و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف ادامه دارد و در بخش‌هایی از دامنه‌های جنوبی البرز و در استان‌های اصفهان، یزد، بخش‌هایی از کرمان و شمال سیستان و بلوچستان، رگبار باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد احتمال خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: امروز در نیمه شرقی کشور کاهش محسوس دما رخ می‌دهد و دوشنبه و سه‌شنبه در غرب، شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های البرز، دامنه‌های زاگرس و مناطقی از مرکز و شرق کشور، افزایش ابر، رگبار پراکنده باران و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: چهارشنبه و پنجشنبه در بخش‌هایی از شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی، بارش پراکنده انتظار می‌رود و سایر مناطق کشور جوی آرام خواهند داشت، امروز دریای خزر و از امروز تا چهارشنبه، خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

ضیائیان خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد با بیشینه ۱۶ و کمینه ۲ درجه سانتی‌گراد است و روز یکشنبه، آسمان صاف گاهی افزایش ابر و وزش باد و احتمال بارش پراکنده با بیشینه ۱۴ و کمینه ۱ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 729018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.