۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶
قیمت خودرو امروز ۲۵ بهمن +جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت خودرو امروز _ چهارشنبه بیست‌وپنجم بهمن_ در بیشتر محصولات روند کاهشی در پیش گرفته است.

کوییک دنده‌ای ساده در روزهای اخیر بود حدود ۰.۸ درصد افت قیمت را تجربه کرد تا بار دیگر به نرخ ۳۸۰ میلیون تومان نزدیک شود.

ساینا دنده‌ای S دوگانه‌سوز بدون هیچ تغییری نسبت به روز گذشته، امروز با همان نرخ ۴۳۳ میلیون تومان معامله می‌شود اما ساینا S تک‌سوز به همراه شاهین G آخرین تلاش‌های خود برای رشد قیمت را امروز هم به نمایش گذاشتند و به‌ترتیب رشد ۰.۲۵ و ۰.۴۴ درصدی را به ثبت رساندند.

در سوی دیگر بازار خودروهای داخلی، بیشتر محصولات ایران خودرو تا اندازه‌ای عقب‌نشینی دیروز خود را جبران کردند به طوری که سمند سورن پلاس بنزینی و دوگانه‌سوز هر کدام با رشد حدود ۰.۴۵ درصدی نسبت به روز گذشته خرید و فروش می‌شوند. انواع دناپلاس نیز ۰.۲ درصد گران‌تر از دیروز شده‌اند.

راناپلاس پانوراما همچون روز گذشته به روند نزولی خود ادامه می‌دهد تا تنها محصول ریزشی ایران خودرو در روز جاری باشد.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۷۷ میلیون تومان، سورن پلاس (فول) با قیمت ۶۶۳ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۵۶۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۰۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، دنا پلاس (تیپ ۱) با قیمت ۷۴۰ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۱۳ میلیون تومان، پژو پارس ۶۰۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو پارس سفارشی ۶۲۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۰۲ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای برقی ۷۰۴ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۵۱ میلیون تومان، رانا پلاس ۵۶۷ میلیون تومان، تارا دستی ۷۶۸ میلیون تومان، تارا اتوماتیک ۸۶۵ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۵۶۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۰۴ میلیون تومان، ساینا S دوگانه سوز ۴۳۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، کوییک ۳۸۲ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۰۳ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۳۸۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۰۱ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۵۴ میلیون تومان، پیکاپ زاگرس یک میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۲۵ بهمن +جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در قیمت خودروهای مونتاژی نیز روند باثبات یا رو به پایینی دیده می‌شود تا جایی که حدود نیمی از ۹ خودروی مورد بررسی تغییری نسبت به دیروز ندارند و نیمی دیگر هم علامت منفی را پشت درصد تغییرات خود می‌بینند.

دیگنیتی پرستیژ نیز با رشد نسبی تنها محصول مونتاژی موجود در بازار است که امروز کار خود را با رشد آغاز کرد.

تیوولی، فردا T۵، آریزو ۶ پرو و کی‌ام‌سی T۸ ازجمله چینی‌های موجود در بازار هستند بدون هیچ‌گونه تغییری با همان قیمت‌های دیروز به پای میز معامله می‌رسند.

در بین چهار محصول مونتاژی که امروز شیب ریزشی دارند، درصد تغییر سه مدل در محدوده نیم درصد است؛ اما فیدلیتی پرایم نیو ۵ مفره با ثبت افت ۲.۵ درصدی امروز بیش ذز هر محصول دیگری ارزان شده است.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۸۳۹ میلیون تومان، X۲۲ پرو اتوماتیک با قیمت یک میلیارد و ۱۵ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد تومان، آریزو ۵ با قیمت یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت یک میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو یک میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو دو میلیارد و ۳۵۵ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۲۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۳۸ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۷۰۷ میلیون تومان، رسپکت یک میلیارد و ۲۶۳ میلیون تومان، فیدلیتینفره) یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۳۳۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۲۵ بهمن +جدول

کد خبر 728100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.