پرفروش ترین کتاب های روانشناسی 2022 کدامند؟ ازکجا بخریم؟

کتاب‌های روانشناسی اخیرا بخش قابل توجهی از عناوین فروش را به خود اختصاص داده‌اند. چرا که با وجود پیشرفت عصر ارتباطات و افزایش مشغله‌های انسانی، همه ما نیازمند یک راهنما در زمینه‌های خودسازی و توسعه فردی، انگیزشی و موفقیت، پرورش و کنترل ذهن، ارتباطات عمومی و عاطفی و سایر مباحث روانشناسی هستیم.

بدین منظور در این مطلب تصمیم گرفتیم با بررسی 5 کتاب از پرفروش‌ترین کتاب‌های روانشناسی 2022 به شما عزیزان کمک کنیم که در انتخابتان با اطمینان بیشتری تصمیم‌گیری کنید. لیست بررسی شده کتاب‌های روانشناسی به شرح زیر است:

  • کتاب 48 قانون قدرت اثر رابرت گرین
  • کتاب عادت‌های اتمی اثر جیمز کلیر
  • کتاب اول عاشق خودت باش نوشته مارک رکلاو
  • کتاب اثر مرکب اثر دارن هاردی
  • کتاب معجزه شکرگزاری نوشته راندا برن

در ادامه به معرفی هر کدام از این کتاب‌های پرفروش و جذاب می‌پردازیم.

48 قانون قدرت اثر رابرت گرین

کتاب 48 قانون قدرت نوشته رابرت گرین بدون شک از پرفروش‌ترین کتاب‌های روانشناسی است. نویسنده این کتاب با بررسی زندگی افراد بزرگ و قدرتمند در دوره‌های زمانی مختلف و الگوبرداری از تصمیم‌ها و روش آن‌ها در برخورد با موانع و چالش‌های زندگی، قوانین منحصر به فردی را استخراج کرده که به شما کمک می‌کند زندگی‌تان را در راستای موفقیت و قدرت پیش ببرید.

به عقیده رابرت گرین "قدرت" یکی از جنبه‌های رفتار انسانی است به شرطی که یاد بگیرید چگونه از آن بهره ببرید. کتاب 48 قانون قدرت این موضوع را در 48 فصل و با استفاده از تکنیک‌ها و راهکارهای بی نقص نویسنده بررسی می‌کند. هر فصل مربوط به مبحثی خاص است که با بهره از مثال‌هایی به جا درک آن را برای خواننده آسان‌تر می‌کند.

عادت های اتمی اثر جیمز کلییر

تصور کنید که شما روزی 20 دقیقه ورزش دوی نرم انجام می‌دهید. مسلما پس از ورزش در روزهای اول هیچ تغییری را حس نخواهید کرد. حالا همین کار به ظاهر کوچک را به طور مداوم طی یک ماه انجام دهید. در پایان ماه خواهید دید که عضلات پا و شکم شما برجسته شده و به فرم بدنی دلخواهتان نزدیک‌تر شده‌اید.

جیمز کلییر در کتاب عادت‌های اتمی می‌خواهد به درک این مفهوم بپردازد و به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه یک کار خوب کوچک را که به چشمتان هم نمی‌آید با تکرار و اراده تبدیل به یک عادت خوب کوچک کنید. این عادت خوب کوچک به مرور زمان تغییر خوب بزرگی را در زندگی شما آشکار خواهد کرد.

نویسنده در این کتاب با استفاده از راهکارها و تمرین‌هایی به خواننده آموزش می‌دهد که چگونه رفتارهای خوب را جایگزین رفتارها و عادات بد کند. که همین راهکارهای بی نظیر جیمز کلییر، کتاب عادت‌های اتمی را جزو پرفروشترین کتاب‌های روانشناسی 2022 کرده است.

اول عاشق خودت باش نوشته مارک رکلاو

کتاب اول عاش خودت باش از دیگر کتاب‌های پرفروش روانشناسی خودسازی بوده که توسط مارک رکلاو نوشته شده است. این کتاب می‌خواهد به تو یاد بدهد که چگونه خودت را باور داشته باشی. چگونه قدرت‌های درونی‌ات را ببینی. مارک رکلاو سعی دارد تو را با خودت آشتی دهد.

چطور ممکن است کسی از خودش متنفر و ناراضی باشد و انتظار آن را داشته باشد که دیگران به او عشق بورزند. در کتاب اول عاشق خودت باش یاد می‌گیری که چگونه به خودت عشق بورزی! این جدا از خودپسندی است و در حقیقت باور و اطمینان داشتن خودت است.

هنگامی که خودت را شناختی و دوست داشتی، آن‌گاه خواهی دید که مورد عشق و محبت دیگران قرار گرفته‌ای. این کتاب آینه‌ای است مقابل خواننده که به شما کمک خواهد کرد توانایی‌ها و نقاط قوت خود را چگونه بروز دهید.

اثر مرکب اثر دارن هاردی

یکی از پرفروشترین کتاب‌های روانشناسی در دسته خودیاری و موفقیت کتاب اثر مرکب اثر دارن هاردی است. این کتاب می‌خواهد بگوید که چگونه با استفاده از تغییرات کوچک در زندگی و تداوم دادن به آن‌ها به فرآیند و تحولی بزرگ دست پیدا کنیم.

اثر مرکب تاکیید می‌کند که موفق شدن حاصل یک اقدام و تحولی بزرگ نیست بلکه نتیجه اعمال مثبت کوچک در طول زمان است. یکی از مسائل که دارن هاردی روی آن تمرکز دارد این است که موفقیت و هدف شما تمامی ارزش کارتان نیست. بلکه پیروزی و ارزش شما در مسیری است که برای رسیدن به آن هدف طی می‌کنید. او می‌خواهد که خواننده از مسیر موفقیت لذت ببرد و از پیروزی‌های کوچکی که در طول مسیر کسب می‌کند خرسند باشد.

دارن هاردی معتقد است که نیروی ما در مسیر است که ما را به سمت هدف نهایی سوق می‌دهد و به ما کمک می‌کند بر موانع سر راهمان غلبه کنیم. او راهکارهایی ارائه می‌دهد که سرعت حرکت شما را بیشتر کند، حتی در مواقعی که تصور می‌کنید کارتان سخت شده است.

معجزه شکرگزاری نوشته راندا برن

کتاب معجزه شکرگزاری نوشته راندا برن حتما برای شما عنوانی آشنا است چرا که همواره نامش در لیست کتاب‌های پرفروش روانشناسی قرار گرفته است.

این کتاب شامل 28 جلسه تمرینی است که در 28 روز انجام می‌شوند. هر روز به یک تمرین شکرگزاری اختصاص دارد. رندا برن در هر روز توضیحاتی مفصل همراه با مثال به شما ارائه می‌دهد تا روحیه شما را برای تمرین اصلی آماده کند. در پایان روز شما وارد تمرین شکرگزاری آن روز آن روز خواهید شد.

نکته جالبی که این کتاب دارد این است که خواندن آن هیچوقت پایان نمی‌گیرد. بلکه شما همواره و در تمام مراحل زندگی از توصیه‌ها و تمرین‌های آن بهره خواهید برد. و این همان استمرار به تمرینی است که نویسنده از شما می‌خواهد و بر آن تاکید می‌کند.

پرفروش ترین کتاب های روانشناسی 2022 کدامند؟ ازکجا بخریم؟

بهترین سایت برای خرید کتاب های روانشناسی 2022

اگر قصد مطالعه و خرید کتاب‌های روانشناسی را دارید و نمی‌دانید که چگونه این کتاب هارا تهیه کنید، در این قسمت 3 سایت برتر برای تهیه و مطالعه کتاب را به شما معرفی می‌کنیم.

  • طاقچه: این سایت مرجعی برای خرید کتاب به صورت الکترونیکی است که باید از طریق موبایل اقدام به مطالعه کتاب کنید یا به صورت صوتی کتاب را گوش دهید، با توجه به بررسی های انجام شده قیمت کتاب‌های الکترونیکی در این سایت تقریبا مشابه کتاب واقعی است، انتخاب با شماست که با پرداخت هزینه یک کتاب، آن را در دستان خود لمس کنید یا اینکه از طریق موبایل مطالعه کنید.
  • فیدیبو: این سایت نیز مشابه سایت قبلی یکی از مراجع اصلی تهیه کتاب های الکترونیکی و صوتی است که ابتدا باید اپلیکیشن را نصب کنید و با پرداخت هزینه کتاب فقط به فایل الکترونیکی یا صوتی آن دسترسی خواهید داشت.
  • سراج بوک: اگر قصد خرید اینترنتی کتاب (نسخه فیزیکی) با تخفیف های ویژه تا سقف 70% و همچنین ارسال رایگان به درب منزل شما دارید، کتاب فروشی سراج بوک بهترین سایت برای خرید کتاب است که می‌تواند "نسخه چاپی و اصلی کتاب" را با تخفیف و ارسال رایگان و سریع به دست شما برساند.

ممنون که تا انتهای مطلب در ایمنا همراه ما بودید. در این مقاله ابتدا پرفروش ترین کتاب های روانشناسی 2022 را بررسی کردیم و سپس بهترین سایت‌ خرید کتاب را به شما معرفی کردیم تا به سادگی کتاب دلخواه خود را تهیه و مطالعه کنید.

کد خبر 727923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.