ساعت هوشمند Noise ColorFit Vivid Call 2 رونمایی شد

ساعت هوشمند Noise ColorFit Vivid Call 2 با نمایشگر ۱.۸۵ اینچی و در رنگ‌های سبز، مشکی، آبی و نارنجی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت هندی Noise قصد دارد ساعت هوشمند جدید خود به نام ColorFit Vivid Call 2 را عرضه کند، این محصول دارای نمایشگر ۱.۸۵ اینچی TFT است، از بیش از ۱۵۰ واچ‌فیس پشتیبانی می‌کند و در رنگ‌های مشکی، سبز، آبی و نارنجی با بند فلزی عرضه می‌‎شود.

عمر باتری ساعت هوشمند Noise ColorFit Vivid Call 2 یکی از ویژگی‌های قابل توجه این محصول است که می‌تواند تقریباً هفت روز دوام بیاورد و نیاز به شارژ مکرر را کاهش می‌دهد، این گجت پوشیدنی دارای قابلیت تماس بلوتوثی است، به کاربران نیز اجازه می‌دهد مخاطب‌های مورد علاقه خود را به آن اضافه کنند، به گزارش تماس‌های اخیر دسترسی داشته باشند و به صورت مستقیم از شماره‌گیر استفاده کنند.

ساعت هوشمند Noise ColorFit Vivid Call 2 به حسگرهای مختلف برای نظارت بر ضربان قلب، میزان اکسیژن خون و استرس مجهز شده است، از دیگر ویژگی‌های آن نیز می‌توان به ماشین‌حساب، ردیاب خواب و پشتیبانی از دستورات صوتی مانند Hey Siri و Okay Google اشاره کرد؛ گجت پوشیدنی یادشده گواهی IP68 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر آب و گردوغبار مقاوم است، قیمت آن نیز ۴۲.۱۳ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 727789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    0 0
    عشق