تدابیر ترافیکی شیراز در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام شد

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: ناوگان حمل‌ونقل عمومی کلانشهر شیراز به منظور جابه‌جایی شرکت‌کنندگان در راهپیمایی عید پیروزی انقلاب اسلامی در روز ۲۲ بهمن خدمات ویژه‌ای را ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، هادی شه‌دوست شیرازی، امروز _ شنبه بیست‌ویکم بهمن_ اظهار کرد: شهرداری این کلانشهر آماده برگزاری چهل‌وپنجمین سالروز جشن پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است، به‌گونه‌ای که علاوه بر برقراری محدودیت‌های ترافیکی، دستگاه‌های مختلف اعم از حمل‌ونقل عمومی نیز اقداماتی را در راستای برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن انجام خواهند داد.

وی افزود: روز یکشنبه، بیست‌ودوم بهمن ۱۴۰۲ متروی شیراز با آمادگی کامل، خدمات ویژه‌ای را به شهروندان و مسافران ارائه خواهد کرد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز تصریح کرد: با توجه به قرارگیری تعدادی از ایستگاه‌های متروی شیراز در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن، استفاده از ناوگان حمل‌ونقل ریلی درون شهری بهترین انتخاب برای شهروندان است.

استقرار اتوبوس برای انتقال راهپیمایان

شه‌دوست شیرازی همچنین اضافه کرد: سازمان حمل‌ونقل مسافر فردا خدمات‌رسانی ویژه‌ای برای شرکت‌کنندگان در مراسم ۲۲ بهمن انجام خواهد داد و تعداد ۳۲۰ دستگاه اتوبوس در خدمت حاضران در مراسم راهپیمایی قرار خواهد داشت.

این مقام مدیریت شهری شیراز در عرصه حمل‌ونقل خاطرنشان کرد: یکشنبه، بیست‌ودوم بهمن تمام خطوط منتهی به چهارراه ۱۵ خرداد فعال است و در هر خط سه دستگاه اتوبوس جمعاً به تعداد ۱۲۰ دستگاه، جابجایی و حمل و نقل شهروندان را بر عهده دارند.

شه‌دوست شیرازی در تشریح دیگر خدمات این مجموعه اضافه کرد: تعداد ۲۰۰ دستگاه اتوبوس نیز به محلات این کلانشهر اختصاص داده شده است.

وی افزود: خدمات پارکینگ عمومی و طبقاتی هدایت واقع در خیابان انقلاب اسلامی و خیابان هدایت شرقی در روز یکشنبه، ۲۲ بهمن فعال خواهد بود.

کد خبر 727177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.