تفاوت خودرو بر و امداد خودرو در چیست + کدام ارزان تر است؟

شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که تصور می‌کنید امداد خودرو و خودرو بر تفاوتی ندارند و برای تمامی لحظاتی که با مشکل در خودرویتان روبرو می‌شوید می‌توانید از هر یک از این مراکز به راحتی استفاده کنید اما اگر راستش را بخواهید سخت در اشتباهید !

امداد خودرو و خودرو بر دو وظیفه جدا را بر عهده دارند که شما با توجه به شرایط باید از خدمات آن‌ها استفاده کنید.

شما بدون دغدغه و در هر ساعتی از شبانه روز که متوجه مشکل در خودرو شده و یا با خرابی ناگهانی آن مواجه شدید می‌توانید از خدمات امداد خودرو به راحتی استفاده کنید زیرا امداد کاران امداد خودرو بلافاصله پس از تماس شما به محل توقف خودرویتان اعزام شده و تا حد امکان مشکل خودرویتان را در محل تعمیر خواهند کرد اما در این مرحله و در صورتی که خرابی خودروی شما قابل حل در محل نباشد شما ناچار خواهید بود که با استفاده از خودرو بر، خودرویتان را به اولین و نزدیک‌ترین تعمیرگاه و یا مقصد و تعمیرگاه مد نظرتان منتقل کنید و می‌توان گفت که تفاوت اساسی امداد خودرو و خودرو بر در خدمات ارائه شده توسط آن‌ها است که بهتر است برای آشنایی بیشتر شما با خدمات هر کدام، در ادامه آن‌ها را بررسی کنیم.

خدمات امداد خودرو:

خدمات امداد خودرو شامل فعالیت‌های گسترده‌ای خواهد شد که می‌توانیم از جمله این فعالیت و وظایف به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. تعمیرات فنی در محل
  2. تعمیرات برقی در محل
  3. سوخت رسانی
  4. تعویض قطعات خراب شده خودرو در محل
  5. پنچرگیری و تعویض لاستیک
  6. تعمیر، شارژ و تعویض باتری خودرو در محل
  7. امداد رسانی در مواقع بروز حادثه

و ...

تمامی خدمات مرتبط با خودرو توسط امداد خودرو در محل توقف‌تان به شما ارائه خواهد شد و شما بدون نگرانی می‌توانید تنها با شماره گیری تلفن‌های تماس امداد خودرو از تمامی خدمات آن در 24 ساعت شبانه روز و تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل نیز استفاده کنید.

تفاوت خودرو بر و امداد خودرو در چیست + کدام ارزان تر است؟

خدمات خودرو بر

  1. حمل و جابجایی خودروهای صفر
  2. نقل و انتقال خودروهای لوکس
  3. حمل و انتقال خودروهای کارکرده
  4. حمل و جابجایی خودروهای کلاسیک
  5. حمل و منتقل کردن خودروهای وارداتی
  6. نقل و انتقال خودروهای مسابقه
  7. حمل و انتقال خودروهای تصادفی
  8. حمل و انتقال خودروهای خراب به تعمیرگاه

و ...

همه از وظایف و فعالیت‌های خودرو بر هستند که مشابه خدمات امداد خودرو می‌توانید از تمامی این خدمات به صورت شبانه روزی و بدون محدودیت زمانی حتی در روزهای تعطیل نیز از آن استفاده کنید تنها کافیست تا با شماره خودرو بر مطمئن تماس گرفته و درخواست خود را به ثبت برسانید.

کدام یک ارزان‌تر است؟

نمی‌توان به راحتی به این سوال پاسخ داد زیرا تمامی هزینه‌ها با توجه به خدمات درخواستی شما برآورد خواهند شد و باید دید که شما قصد دارید از کدام یک از خدمات امداد خودرو و خودرو بر استفاده کنید تا بتوان گفت که چه مبلغی را باید بپردازید اما هرگز نگران نبلشید زیرا اگر از خدمات امداد خودرو و خودروبرهای اصل استفاده کنید می‌توانید به راحتی در هزینه‌هایتان صرفه جویی کنید.

در برآورد هزینه استفاده از خدمات امداد خودرو مواردی مانند تعمیر و تعویض قطعات، نوع مشکل پیش آمده در خودرو، ساعات استفاده از خدمات امداد خودرو، فاصله شما از اولین و نزدیک‌ترین جایگاه امداد خودرو و ... موثر بوده و در استفاده از خدمات خودرو بر نیز عواملی مانند نوع و مدل خودروی شما، طول و نوع مسیر طی شده مد نظرتان، استفاده از خودرو بر تکی، خودرو بر تریلی و خودرو بر جرثقیل‌دار موثر هستند که با توجه به این عوامل و فاکتورها هزینه نهایی برآورد شده و شما می‌توانید آن را به صورت نقد و یا آنلاین بپردازید.

اگر از ما می‌شنوید هرگز فراموش نکنید که باید در انتخاب امداد خودرو و خودرو بر مورد نیازتان نهایت دقت را به کار بگیرید تا در دام شیادان و کلاهبرداران گرفتار نشوید.

امداد خودرو محمود بهرامی، بهترین، بزرگ‌ترین، اصلی‌ترین و معتبرترین نمایندگی امداد خودرو در استان زنجان بوده که خدمات خودرو بر را نیز به صورت جامع به شما ارائه خواهد داد و تنها کافیست همین حالا شماره امداد خودرو محمود بهرامی را در تلفن همراهتان ذخیره کرده و یا آن را بر روی یک کاغذ یادداشت کرده و در کنار سایر مدارک خودرویتان همیشه در دسترس داشته باشید تا در هر زمان بتوانید از تمامی خدمات جامع و ایمن امداد خودرو و یا خدمات بهترین خودرو بر زنجان به راحتی استفاده کنید و در وقت و هزینه‌تان نیز صرفه جویی کنید.

کد خبر 727109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.