۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
قیمت خودرو امروز ۱۶ بهمن +جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت خودرو امروز - دوشنبه شانزدهم بهمن- در خودروهای پرطرفدار بازار داخلی کاهشی است.

سمند سورن‌پلاس بنزین بیش از هر محصول دیگری کاهش قیمت دارد، مدل دوگانه‌سوز این سدان نیز از ریزش قیمت‌ها در امان نمانده است.

افت قیمت دیگر محصولات ایران خودرو نیز گرچه به یک درصد نمی‌رسد، اما با قیمت پایین‌تری نسبت به روز گذشته معامله می‌شوند.

همان‌طور که در روزهای صعودی بازار خودرو، محصولات ایران خودرو تب تندتری دارند، در روزهای کم‌رمق بازار نیز سرعت افت قیمت آن‌ها بالاتر است.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۸۲ میلیون تومان، سورن پلاس (فول) با قیمت ۶۵۰ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۵۷۸ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۰۲ میلیون تومان، دنا پلاس (تیپ ۱) با قیمت ۷۵۱ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۱۰ میلیون تومان، پژو پارس ۵۹۶ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ۶۲۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۰۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای برقی ۷۱۱ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۴۸ میلیون تومان، رانا پلاس ۵۶۲ میلیون تومان، تارا دستی ۷۶۰ میلیون تومان، تارا اتوماتیک ۸۹۰ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۵۴۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۰۲ میلیون و ۵۰۰ هزلر تومان، ساینا S دوگانه سوز ۴۳۵ میلیون تومان، کوییک ۳۸۵ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۴۸۷ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۳۸۳ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۲۹۸ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۴۶ میلیون تومان، پیکاپ زاگرس یک میلیارد و ۲۲۲ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۱۶ بهمن +جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی نیز از میان ۱۰ محصول چینی مورد بررسی، شش خودرو امروز روند منفی را در پیش گرفتند و چهار محصول دیگری هیچ‌گونه تغییری نسبت به روز گذشته ندارند.

در این میان ام. وی. ام X22 دنده‌ای اسپرت لاکچری که روز گذشته تا ۸۲۰ میلیون تومان پایین آمده بود، امروز نیز به با افت ۱.۸ درصدی به ۸۰۰ میلیون تومان رسید.

دو محصول دیگر مدیران خودرو نیز همچون دیروز، یک افت نرخ دیگر را تجربه کردند تا این مونتاژکار پرچم‌دار افت قیمت شناخته شود.

محصولات کرمان موتور امروز آخرین مقاومت خود را شکستند و هر سه محصول مورد بررسی ارزان‌تر از روز گذشته به مرحله معامله رسیدند.

بر این اساس در بخش خودروهای مونتاژی X۲۲ پرو دستی با قیمت ۸۸۰ میلیون تومان، X۲۲ پرو اتوماتیک با قیمت یک میلیارد و ۲ میلیون تومان، X33 کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۲۳ میلیون تومان، آریزو ۵ با قیمت یک میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو یک میلیارد و ۷۹۵ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو دو میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت یک میلیارد و ۹۹۸ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۵۳ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، رسپکت یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان، فیدلیتینفره) یک میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۱۶ بهمن +جدول

کد خبر 725707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.