شاخص آلودگی هوای تهران به تفکیک مناطق امروز دوشنبه ۱۶ بهمن + وضعیت

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز با قرار گرفتن روی شاخص ۱۰۹ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _دوشنبه شانزدهم بهمن_ طی ساعات منتهی به هفت صبح در دستگاه سنجش کیفیت هوای ایستگاه‌های اسلام‌شهر با شاخص ۱۰۱، باقرشهر با شاخص ۱۳۳، پارک رازی با شاخص ۱۰۱، پاکدشت با شاخص ۱۲۰، پونک با شاخص ۱۳۷، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۱۳۵، پیشوا با شاخص ۱۱۶، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۱۲۷، تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۲۷ و دانشگاه تهران با شاخص ۱۱۱، در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

همچنین ایستگاه‌های دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۱۰۲، دماوند با شاخص ۱۳۰، ژئوفیزیک با شاخص ۱۰۴، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۱۰۱، شریف منطقه دو با شاخص ۱۱۰، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۱۴۵، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۱۲۷، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۱۲۷، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۲۵، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۱۰۸، فرمانداری شهرری با شاخص ۱۳۳، لواسانات با شاخص ۱۱۶، منطقه ۱۵ با شاخص ۱۲۰، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۱۰۳ و ورامین با شاخص ۱۱۲، در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

بر این اساس، امروز سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۶۰، اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۶۹، اقدسیه منطقه یک با شاخص ۷۵، امام خمینی با شاخص ۸۳، بهارستان با شاخص ۸۷، پردیس با شاخص ۸۳، چشمه با شاخص ۹۱، رباط‌کریم با شاخص ۶۱، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۹۴، شهریار با شاخص ۶۶، علم و صنعت با شاخص ۹۴، قرچک با شاخص ۹۶، گلبرگ منطقه ۸ با شاخص ۹۰، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۸۹، ملارد با شاخص ۹۰و وردآورد منطقه ۲۲ با شاخص ۱۰۰، در موقعیت سالم (زرد) قرار دارد. ایستگاه قدس با شاخص ۳۶ پاک (سبز) است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 725695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.